This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: 2010 NBA Playoffs

LeBron nije dobio loptu u zadnja tri napada...to se retko viđa...bravo za odbranu +*@WT*48* +*@WT*48*

Comment

uuu pogledajte kako su lepe tribine u oklahomi !!!

Comment

Melo, sad mogu normalno da pricam, pa da se nadovezem na ono sto si rekao za Derrick-a. $#^%RT
        Bosh bi bio savrseno pojacanje, Wade bi ga previse "gusio" i ne verujem da bi to izaslo na dobro. Znaci, jedan PF Bosh/Amare/Booz/eventualno Lee i jos neki suter tipa Anthony Morrow bi bilo idealno. @(*6sd$%

Sad mogu na miru da gledam OKC. h5g6k8
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ali je zato pogodio zadnjih 5 suteva koje je uzeo! $#^%RT
          Samo ne razumem sto nema minutazu Hikson...
          Dajte link za Oklahomu
          I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

ma kakav faul Noe...to je bila odbrana kakva se igra u playy off utakmicama +*@WT*48*

Comment

Evo najjaci komentar posle utakmice:

"Brad miller and Noah are happy

They can get stonned 2nite"

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Jbt, ja tek sad vidim da Rose nije imao nijednu izgubljenu loptu. fghj48d &8@^J
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Evo brate link, nije nesto, ali ce posluziti. @(*6sd$%

http://www.livescorehunter.com/index...amp;Itemid=207
                sigpic

Comment

Kirk je veceras sutirao trojke 4/4 i Bulsi opet jedva pobedili.. To znaci da tesko mogu da urade jos nesto u ovoj seriji.. Sek opet nije bio faktor, sutirao je 2/8 i imao samo 6 poena.. Kavsi uzeli 35!! suta za tri poena.. Dzejmison opet nije bio dobra podrska... Rouz i Hajnrih resili ovaj mec, kombinovano postigli 59 poena s tim da Rouz nije imao nijednu TO...
                  I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

http://www.veetle.com/index.php/chan...#4bd0e8138e1a8
                    HQ
                    okc - lal..

tribine najlepse ikada u nba

Comment

[quote author=tipko link=topic=2555.msg125455#msg125455 date=1271987620]
                      ma kakav faul Noe...to je bila odbrana kakva se igra u playy off utakmicama +*@WT*48*
                      [/quote]

U NFL-u? $#^%RT $#^%RT $#^%RT

Comment

LB, evo ako nemas veetle, verovatno najbolji flash stream.

http://www.livescorehunter.com/index...amp;Itemid=207
                        sigpic

Comment

pazi stvarno nijedna izgubljena lopta &8@^J &8@^J &8@^J
                          e to se retko viđa &8@^J &8@^J &8@^J
                          a Noah opet dabl-dabl učinak uz 5 asistencije &8@^J

Comment

Kobe is on fire!
                            sigpic

Comment

u NFL-u nemaš faulove...tamo je dozvoljeno šibanje +*@WT*48*
                              jedino ne smeš za kacigu hvatati protivnika +*@WT*48*

Comment

Lejkersi zbog plavih dresova kao da igraju na domaćem terenu *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

Comment

Working...
                                X