X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: 2010 NBA Playoffs

Ajde picke odbranite nesto bre!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ma necu sta ti je.. @(*6sd$%
      Ne bi bilo zanimljivo da nema vas.. LeBronovih hejtera... $#^%RT $#^%RT
      I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Roooooooooooooooseeeeeeeeeeeeeeeeee &8@^J &8@^J
        šteta što Noah ima 5 faulova (&$E# (&$E# (&$E# &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6

Comment

Izgubicemo zbog Jo-ovih 5 faulova, nema ko da skace.
          Kakva je samo smejurija bio ovaj zadnji napad Cleveland-a... I treba da izgubimo kad ne mogu loptu da uhvate.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

samo rose moze da izvuce sad svojim napadom... #&^4A

Comment

Cekam dvicu Cavsa i OKC za pare!!

Comment

Uhvatite JEBENU LOPTU!
                sigpic

Comment

da li treba da napomenem da su igrači Klivlenda imali duplo više slobodnih bacanja &*(@W6 &*(@W6
                  27 naspram 13....od kako je Čikago stvorio najveću prednost Klivlend je dobio 20 slobodnih u međuvremenu &*(@W6

Comment

uđe Noah i to je to +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*

Comment

ahahahaha kako Rose objasnjava ovim novim shutem !

Comment

[quote author=tipko link=topic=2555.msg125413#msg125413 date=1271985822]
                        da li treba da napomenem da su igrači Klivlenda imali duplo više slobodnih bacanja &*(@W6 &*(@W6
                        27 naspram 13....od kako je Čikago stvorio najveću prednost Klivlend je dobio 20 slobodnih u međuvremenu &*(@W6
                        [/quote]

Pa normalno je da ce da imaju vise sl. bacanja, kad su fizicki mnogo jaci od Bulsa.. Rouz match-winner za sad...
                        I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Derrick Rose je BOG!
                          In your face LeBron, in your face!

Samo da ove stepback i fadeaway suteve jos uvezba u offseason-u, pa ima da bude nezaustavljiv!
                          sigpic

Comment

kakav dribler ovaj Rose jebote...igračina...kao Mesi u fudbalu...ne može niko da ga čuva...Rose mesi na terenu &*#GI(]

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2555.msg125417#msg125417 date=1271986051]
                              Derrick Rose je BOG!
                              In your face LeBron, in your face!

Samo da ove stepback i fadeaway suteve jos uvezba u offseason-u, pa ima da bude nezaustavljiv!
                              [/quote]

sad sam sve vise ubedjeniji da ce ga sjebati ako chicago dovede neku zvezdu u tim... bolje da grade tim od dobrih igraca oko Rose-a... ovako ce ga samo sjebati wade ili bosh...

uu ispravljam se...moze noah,bosh i rose...

Comment

[quote author=tipko link=topic=2555.msg125413#msg125413 date=1271985822]
                                [/quote]

Sudjenje je skroz uredu, budi objektivan , nego sreca pa su debili pa su promasili 10 pa zato i gube &*(@W6

Comment

Working...
                                X