This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: 2010 NBA Playoffs

Pa voli covek da bude lopta u njegovim rukama.. Ipak je on lider ekipe.. A i prvih 5 minuta, nije je nesto imao u rukama... "Pustio" je ostale da igraju...
    I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Hoces da kazes da je Rouz bolji od LeBrona?? fghj48d fghj48d
      I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

Sala brate, pa nisam dzabe stavio smajli jbt. @(*6sd$%
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Koliko je samo Dung preplacen, covek je NULA od igraca! &*(@W6
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sada će da uđu Džejms i Šek da oduvaju boraniju +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*

Comment

Ronald Murray održava Čikago u igri (%fsd%&j (&$E#

Comment

Nismo mi toliko losi kao sto mislite. @(*6sd$%
                Jos kad bi Denga i Kurta krenuo sut, al' od toga nema leba.
                sigpic

Comment

A onda ok onda @(*6sd$%
                  LeBrona krenuo sut i osetio je to.. Zato malo vise forsira

Comment

Dosad egal utakmica %QWT&W

Comment

Tako je momci bre, pokazite da niste picke!
                      Luol je izgleda cuo mene, a i momke na BlogaBull-u, tako je bre igraj muski!
                      sigpic

Comment

Apsolutno egal utakmica, Bullsi lose sutiraju, ali to nadoknadjuju sjajnom borbenoscu i skokovima u napadu.
                        Sa druge strane, kad LeBrona ovako krene sut spolja jednostavno Cleveland mora da vodi. Da ne pricam koliko sere Parkera, a jednu trojku je pogodio i Moon.
                        U svakom slucaju sad svi vidite da smo trebali realno da budemo peti na istoku da nije bilo povreda.
                        sigpic

Comment

bravo za Čikago...pokazali su zube h5g6k8

Comment

Kakav je kralj Charles Barkley! &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                            sigpic

Comment

ne sviđa mi se uopšte ovo prvo poluvreme Klivlenda...malo su opuštenije ušli u ovaj meč,dosta loše su delovali u odbrani
                              50 primljenih poena na poluvremenu stvarno je previše (%fsd%&j (%fsd%&j

Barkley je legenda +*@WT*48* +*@WT*48*

Comment

LBf izgleda otisao nesto da pregrize dok je poluvreme. h5g6k8

Samo da nastavimo da igramo ovako sigurno i agresivno u odbrani i u napadu, pa ako nista bar da se utakmica resi u neizvesnoj zavrsnici. %QWT&W
                                Kako nam sad fali BG... (&$E#
                                Gledajte sad kako ce Cleveland da napravi 10 razlike odmah na pocetku, pa ce Bullsi opet da se vracaju. $JS}|
                                sigpic

Comment

Working...
                                X