X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ovaj stafford je extra
    http://www.kuvajsam.com

Comment

• OK, sada bez zezanja, Romova ruka u zavojima, izgleda da je gotov za danas. Problem je sto Cowboysi imaju samo jos ovog QBa koji je na terenu, ako se i njemu nesto desi, ne znam ko ce im bacati.

Stafford je odlican, ali su mu i receiveri fenomenalni, pogotovo Megathron
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• X Ray za Romoa negativan, nema preloma ali je ruka natecena.

Seahawksi vode protiv Ninersa.

Comment

• Ovo sto radi Cam je za klasu iznad onoga sto je Blake radio u ruki sezoni u NBA. Imamo multiple MVP-ja u Cam-u.

Comment

• A koliko su ga osporavali kada je draftovan, kao ima los pas, nije spreman za profesionalce, nece znati da igra profi offence. Tako mi je drago sto ih je sve otrgao, fenomenalna kombinacija snage, brzine, visine, mozga i talenta. On i Luck ce dominirati NFLom za nekoliko godina. Mozda i Dalton bude u toj klasi.

Comment

• Jel Eagles-i definitivno nemaju sanse za PO?

Comment

• Da, i definitivno out.

Ovo ce biti promenjeno, vratice ih na 1 jard, Avantu je ispala lopta pre nego sto je presla liniju. Ali kakva je sirovina onaj Spencer

Jos je touch back

Stafford se sprda sa San Diegom.
                Last edited by Nebojsa; 24-12-11, 22:16.

Comment

• fantastican igrac Stafford
                  http://www.kuvajsam.com

Comment

• Sunce ti, 24-0, Matt 21/26 za 260 jardi i 3 TD-a, krsi i lomi!
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jesi video sta uradise Cowboysi na 3rd & 1 Predavanje na temu kako sebi pucati u nogu.

Comment

• Comment

• Ninersima je ove godine nemoguce dati rush TD.

Comment

• Ja se tek sad probudio

Vidim da je Cam pokidao. Sunce ti poljubim kakav ce to igrac da bude

Comment

• Morris Peterson tesko povredjen, ligamenti kolena, ovih dana ce biti operisan, out za sezonu.

Comment

• Šone, brate, Mo-Pete je kosarkas, verovatno si mislio na Adrian-a...
                                Idi odspavaj brate do Bulls-a, raspadas se vise od mene.
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X