X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa to je bre moja defanzivna linija.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• @Maximus

Maric i ja smo Patsi, Mac je Giant i pomalo Lion.

Ukljuci se slobodno, nije ovo zatvoren krug
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• I postovalac lika i dela Drew Brees-a i tako...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I dame i gospodo to je to, bye bye Jets, Patriots take AFC East

@Mac

I archenemy Tima Tebowa

Dobro i ti i ja gotivimo Bearse zbog jednog drugog tima iz tog grada

Comment

• Ljuba je neutralac kao i u svakom sportu, a LBJ mislim da navija za Eagles-e ako se ne varam.

Comment

• LBJ aka MVP se kune u Ray Lewisa i Paytona Manniga a voli Michael Vicka. Ne navija on za timove toliko.

Da, i on je ,,obozavalac`` Teeebowa.

A Ljuba obozava Cama.

Edit: Safety Mark Sanchez i freaking love you.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                LBJ aka MVP se kune u Ray Lewisa i Paytona Manniga a voli Michael Vicka. Ne navija on za timove toliko nikako.
                Fixed

EDIT: Da li je to Sanchez sack-ovan u end zoni?
                sigpic

Comment

• greota sto se igra ovako sve od jednom
                  http://www.kuvajsam.com

Comment

• Mislim da se zna ko je gazda u velikoj jabuci...
                    sigpic

Comment

• Originally posted by maximus28 View Post
                      greota sto se igra ovako sve od jednom
                      U filmu Two for the money Al Pacino vodi agenciju za kladjenje na AF i ima 10 ekrana na kojima sve paralelno prati. To je moj san od tog dana kada sam to video. Inace film obavezno pogledajte, otkida kako je dobar.

Edit: Mac rekoh li ti ja da vam je Mark najveci adut

Comment

• Ako nekog uopste zanima, Dream Team je i zvanicno out sto se tice PO. Mr`s.

Homo out.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                          U filmu Two for the money Al Pacino vodi agenciju za kladjenje na AF i ima 10 ekrana na kojima sve paralelno prati. To je moj san od tog dana kada sam to video. Inace film obavezno pogledajte, otkida kako je dobar.

Edit: Mac rekoh li ti ja da vam je Mark najveci adut

a ja cu to i da uradim

Comment

• sto je dobar ovaj bacac dalasa

Comment

• Ovaj sanchez je najgori qb koga sam do sad gledao.

Comment

• http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_McGee

Homova zamena. Inace usao je i prosle godine za Bozic.

Homou pregledaju desnu ruku.

@trigger

Nemoj tako Gabbart i Painter su ipak malo gori. I Hanie

Comment

Working...
                                X