X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
    Toni Homo! It's just too easy :S
    Pozdravio ga Jason Pierre Paul, a Boga mi i Manning jr.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Pozdravio ga Jason Pierre Paul, a Boga mi i Manning jr.
      Bije vas Homo za prolaz u poslenjem kolu, vidjeno

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post

Jel veceras gledas NFL ili Boston-Raptors?

Veceras moras gledati NFL i to obe utakmice.Obavezno pogledaj Denver-NE.Mislim da ce se novopeceni SM sloziti sa mnom.

Comment

• Ti ces meni da govoris sta cu da gledam?

Gledacu TT vs TB do ponoci

Comment

• Prevaro od coveka.
            Umesto da gleda ceo mec do kraja izmedju dva tima koji su na prvim pozicijama u svojim divizijama i kojima je ovaj mec vrlo bitan , ti ces gledati raspali Orlando protiv Majamija koji je prvi kandidat.

Da ne pominjem da je to preseason utakmica.

Comment

• Pusti ga Ricma, vidis da je pobrljavio pa ne moze svesno i objektivno da rasudjuje.

Ne volim New England, al' Tebow-a jos manje, tako da veceras go Patriots.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• New England dvojka kao kuca. Mada sam ja pojurio i Jets-e.

Comment

New England dvojka kao kuca. Mada sam ja pojurio i Jets-e.
                  Meh, isuvise mala kvota za toliki rizik, mada verujem i ja da ce dobiti. Baltimore cu najverovatnije udariti uz NYG i Zonu i na drugom CHI, NO i Houston.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Meh, isuvise mala kvota za toliki rizik, mada verujem i ja da ce dobiti. Baltimore cu najverovatnije udariti uz NYG i Zonu i na drugom CHI, NO i Houston.

Chi ne smem jer su osakaceni, NO dolazi lagano a NEP sa hendikepom treba igrati.

Comment

• Neki ljudi vole NBA vise nego leba da jedu

Mora TT da padne veceras.

Comment

Chi ne smem jer su osakaceni, NO dolazi lagano a NEP sa hendikepom treba igrati.
                        Dobice odbrana, a cini se da je Hanie malo dosao sebi protiv Denver-a, tako da ono verujem da ce dobiti one dosadne Seahawks-e. Al' ipak kvota presudila.
                        sigpic

Comment

• Seahawksi odlicno igraju u poslednje vreme. A Galeb nije za ovaj sport. Kako je pre par nedelja "spike-ovao"

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                            Seahawksi odlicno igraju u poslednje vreme. A Galeb nije za ovaj sport. Kako je pre par nedelja "spike-ovao"
                            U sta da Caleb baca veceras preko 200 jardi i najmanje 2 TD pasa?

Steta sto ESPN ne prenosi NFC East duel nego njih, pa moram ove moje da gledam preko strimova.
                            sigpic

Comment

• Ajde da vidim i to cudo

Comment

• Treba mi strucno misljenje , moze li Arizona dobiti Klivlend lagano ?
                                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Working...
                                X