Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Stizi bre tu prednost, da li ce ovo da bude jos jedan comeback, saznacemo uskoro.
    Iskreno zeleo bih da im se osvete za poraz koji su im priredili Bilsi ranije u sezoni kada su imal neverovatan povratak u poslednjoj cetvrtini i resili mec u svoju korist..

Edit: DEFENCE!!!
    Last edited by Ricma; 01-01-12, 19:16.

Comment

• Au kakva akcija panthers-a.

Comment

• Dr Drew is fuckin' sick!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I tako je uvek sa ekipama koje igraju protiv New Englanda, ponadaju se, a onda ih Tom Terrific vrati u realnost.

Marc Sanchez se raspada u bitnim momentima, tako neocekivano. Bye, bye, Jets, bye, bye Rex.
          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kakva je labina ovaj Sanchez, nema dalje.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gronkowski danas 2 TD, ukupno 17 u sezoni, Beast

Comment

• Ali kako bih voleo da Zeleni pobede, a da ispadnu zbog Tennesseea

Comment

• Ja mnogo vise, veruj mi.
                  sigpic

Comment

• Kakav onside, previse jako, pravo u ruke najboljeg hvataca u protivnickom timu

Comment

• Da je gadjao ne bi pogodio Marshall-a u ruke.
                      sigpic

Comment

• Kakav blago receno bizaran kraj u Houston-u.
                        sigpic

Comment

• Sta li se raduju ovi Packers-i kad su i onako prvi i bez ove pobede.

Comment

• Sad ce flynn da bude prvi qb packers-a. Kako je odigrao svaka mu cast.

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                              Sta li se raduju ovi Packers-i kad su i onako prvi i bez ove pobede.
                              Rivalstvo Packers - Lions je jedno od najjacih u NFLu, sigurno da svaka pobeda GB znaci, pogotovo sa drugim timom i sa mogucnoscu da malo zagorca zivot u PO Detroitu.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                                Rivalstvo Packers - Lions je jedno od najjacih u NFLu, sigurno da svaka pobeda GB znaci, pogotovo sa drugim timom i sa mogucnoscu da malo zagorca zivot u PO Detroitu.
                                Koja je ovo zaredom pobeda kod kuce Packers-a nad Lions-ima 21.?

Comment

Working...
                                X