X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg95281#msg95281 date=1254588880]
    Ihaaaaaaa...nema sanse....preveliki tekst i pretezak....
    [/quote]
    Pa daj nesto samo izvuci,bas mi treba prevod :-\
    sigpic

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg95277#msg95277 date=1254588571]
      Kako je profesorica Njemackog danas izvalila jednog lika...kaze.....ako dobijes keca tebe ni uprava Vodovoda ne spasava..ahaha .
      [/quote]

.... ahahahahahah .... hahahahahahaha .... ...... koji car ta tvoja profeorka ... ahahahahaha ...

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg95282#msg95282 date=1254589035]
        Gdje je forumas Vuk ????????
        [/quote]

Oterao sam ga.

Comment

Je li moguce da ne mozes nista da prevedes Aleksa ???
          Na ovom forumu samo ti donekle znas njemacki,ja ne znam nikog drugog :-\
          sigpic

Comment

A ne mogu sad,mrsko mi,umoran sam . A i Njemacki manje volim od Engleskog,Engleski OBOZAVAM...idem 10 godina u skolu engleskog....

Gold,zasto si ga otjerao ??
            http://www.youtube.com/watch?v=SSjOmpSGiXs

Comment

Boki jesi li se odmorila
              Moracemo malo cesce tvoje mame da se resimo.

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg95288#msg95288 date=1254589373]
                Gold,zasto si ga otjerao ??
                [/quote]

Zato sto sam procenio da ti je on davao netacne informacije da te se namerno zafrkava.

Comment

Nije on...i ja sam to posumnjao nedavno,a njega vec nekoliko dana nema na forumu .
                  http://www.youtube.com/watch?v=SSjOmpSGiXs

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg95290#msg95290 date=1254589409]
                    Boki jesi li se odmorila
                    Moracemo malo cesce tvoje mame da se resimo.

[/quote]
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg95294#msg95294 date=1254589538]
                      Nije on...i ja sam to posumnjao nedavno,a njega vec nekoliko dana nema na forumu .
                      [/quote]Ja sam ga vidio prekjuce ;)
                      Isao je u o svemu i "pomalo" svacemu,bas je bio srecan i zadovoljan ;)
                      sigpic

Comment

• [/quote]

Pa da dodjes do diskova sa Bastadom?!
                        Nismo jos toliko dobri.

Comment

[quote author=Aleksa RS link=topic=1649.msg95294#msg95294 date=1254589538]
                          [/quote]

Aaaaa Aleksu ne mozes lako prevariti

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg95298#msg95298 date=1254589648]
                            Pa da dodjes do diskova sa Bastadom?!
                            Nismo jos toliko dobri.

[/quote]

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

E to moze
                              Videcu ja da posaljem mamu i tatu na ranc, pa da se nauzivamo tri dana. Petak - nedelja.
                              Moze tako?

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg95303#msg95303 date=1254589838]
                                E to moze
                                Videcu ja da posaljem mamu i tatu na ranc, pa da se nauzivamo tri dana. Petak - nedelja.
                                Moze tako?

[/quote]

Uh,moze 8)
                                Ima sve meceve da odgledamo 8) 8)

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X