• Time
  • Show
Clear All

• Sve zavisi ko su pitcher-i...

EDIT: Ako neko hoce bejzbol evo!

SD @ NYM: Padres win @ 2,15 7/10

I combo Cincinnati + Tampa Bay!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• po meni je gasquet sigurniji ja cu njega igrati
      It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Monfils - Troicki 11.8. 23:30 1 1,60
        Gasquet - Almagro 12.8. 01:30 1 1,50
        N.Đoković - Čilić(s.t.) 11.8. 20:00 1 1,25

Tacno kvota 3.00
        sigpic
        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Kurac, kod mene kvota na Novaka 1.10 inace bih ga i ja dodao da doguram do 3.
          Mislim se da pokusam u singlu ovaj bejzbol, ovaj momak dosta dobro pogadja.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by manda View Post
            Sta je sigurnije Gasquet ili Wawrnka,meni Gasquet?
            Tu jos dilemu imam,ili oba da stavim,pored Monfisa i Novaka,pomagajte?
            Meni Wawrinka...Gaske igra s Gulbisom-koji ume bas da poludi
            p.s.Wawrinku sam i singlirao na kv 1.5

Comment

• Gaske igra sa Almagrom
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Gaske s Almagrom-na njega sam mislio da je nepredvidivi ludak...ono s Gulbisom je lapsus !!

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                  Gaske igra sa Almagrom
                  ma i on ce doci..al mi je nekako Stane bio sigurniji...jebem li ga

Comment

• Tipsarevic - Dodig 1 @ 1.55
                    Gasquet - Alamgro 1 @ 1.50
                    Wawrinka - Anderson 1 @ 1.50

kvota 3.49

Ovo mu kao dodje sigurno!?

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Nemoj 3, bolje odigraj 2 dubla kao ja.
                      I nije sigurno, prethodna 3 dana sam bio sigurniji, ali trebalo bi da dodje.
                      sigpic

Comment

• Moze ovo?

Tipsarevic - Dodig 1 @ 1.55
                        Gasquet - Alamgro 1 @ 1.50

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Moze jasta, to ja planiram da odigram na hiljadu.
                          sigpic

Comment

• Tipsarevic-Dodig 2
                            Ivanovic-Vinci 1
                            Berdych-Karlovic 1
                            Gasquet-Almagro 1
                            Federer-Tsonga 1
                            Schiavone-Safarova 1

Kvota:12,43 Ulog:5 KM
                            TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

• Nemojte ljudi Tipsarevica nikad igrati, ni na njega ni protiv njega ako zelite nesto sigurno. Pa on je mozda i teniser kojeg je najteze predvideti.
                              sigpic

Comment

• Tipsarevic,Gulbis,Gaske,sve choker do chokera bre,oni mogu od svakog da izgube,zato je danas jeben dan za kladzu.Isto Berdih-Karlovic,Wawrinka-Anderson,ne znas sta da odigras,mnogo zeznuto,ja sam odigrao za 200 kinti Tipsarevica,Monfisa i Gaske-a da dobiju 2-0,na Gulbisa cistu dvojku i cist kec na Lazio,pa sta bude bice
                                sigpic
                                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Working...
                                X