Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Samo treba izbegavati timove,koji se bore za visi rang,verovatno nece da se muce..

Comment

• "To je lepo ali ovde su ljudi uplatili na X. "
      mislio sam uplatio sam i ja X
      It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Tako je, dosta je bilo golova, svima crveni kartoni i sluzbeno 1:1!

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Tako je, dosta je bilo golova, svima crveni kartoni i sluzbeno 1:1!

Millwall poveo u gostima kako mi je i javljeno!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Jbg Bane, da si nam to prijavio malo ranije mog'o je sesti neki dubl, al' nema veze.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jbg Bane, da si nam to prijavio malo ranije mog'o je sesti neki dubl, al' nema veze.
              Kasno sam dobio info. ali potrudicu se za subotu i nedelju da izvucem po jedan par na vreme.

sigpic
              - 4xMVP -

Comment

• Mozes i za sredu - cetvrtak sto se mene tice.

Ajmo Istres, istresem vam...
                sigpic

Comment

• Otisao sam napolju...

Molim vas oni koji budu ispratili utakmicu do kraja,neka mi posalju konacan rezultat,SMS.

I molim vas bez zezanja.

Mario Kempes:"Real Madrid can beat Barcelona, but they can never play as good as Barcelona."

Comment

• Hull - Maclesfield 0-1 xaxaxax samoubicu se ali samoubicu se ja sam jbn idiot....
                    Nisam odigrao ni X2 a ne 2...
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Pa taj Hul igra bez prvog tima...

Comment

• Indigo, ja potpuno zaboravio za to.
                        sigpic

Comment

• Istr vodi

Ajde boli me kara, samo neka prodje ovaj X i da dobije Isner veceras, dosta.

EDIT: Pa kad pre primise 2 komada sunce ti
                          sigpic

Comment

• Istresao se Le Mans po Istresu sve zvoni. Kakav fenomenalan promasaj. To se desava kada ja sam prognoziram fudbal!
                            Ali dobro, napisao sam za "hrabre i one koji imaju visak novca"!

sigpic
                            - 4xMVP -

Comment

• Bane, tvoje poslednje reci pre vecnog odlaska sa foruma?

EDIT: Crewe vodi...
                              sigpic

Comment

Bane, tvoje poslednje reci pre vecnog odlaska sa foruma?

EDIT: Crewe vodi...

Sve ide u pm. Ostade samo Milvol na koga niko nije igrao!

sigpic
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X