Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Xaxaxa Troicki idi obesi se konju.....gubi od neke amatercine prvi set, sta ja igram majko moja
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ja samo znam da kad god sam postavio tiket ovde nikad nisam nista dobio.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Ja samo znam da kad god sam postavio tiket ovde nikad nisam nista dobio.
        Pa to ti kazem. Ovde je sve nesto zamrseno i kontra!

@Vule89

Kada sledeci put budes tipovao neku kosarku ti lepo to objavi na "Tipovi, saveti, predlozi.....za kladjenje na kosarku". To ti je u okviru NBA. Mi onda to lepo prepisemo i dolazi 100%. Ne moze kosarka da ti dodje ako je objavis na fudbalu! Vidis da ni tenis ne dolazi, pa cak ni fudbal!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

• Vidim,mogli bi stvarno tamo da pisemo...

Comment

• Evo ga Maclesfield 0-2 jbt kvota 6 ulazi bez problema..... kakav sam konj...
            Pascu na najmanjoj kvoti i treba da padnem kada igram kvotu 1.10
            It was the wrong plan
            In the wrong hands

Comment

• ako vam je za utehu na bet365 preston - crew je trenutno x 2.87 . ma ja mislim da bismo mogli da prekinemo te crne nizove
              It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
                Vidim,mogli bi stvarno tamo da pisemo...
                Samo ti rokaj tipove na kosarku tamo, pa ce se tu sigurno ukljuciti jos neki majstori, pa malo analiziramo i uzmemo novci!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

• Gledaj Macclesfield-a majku ti jebem
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ove francuze u kosarci vise ne igram,koji su to indijanci,dzaba njima Nba zvezde kada su glupi ko kurac,od sada samo protiv njih,gube 18 razlike,idioti raspali,ko sve zaradjuje milione,place mi se

Comment

• Jos 10 minuta...

EDIT: OK, sad vec pocinjem da se nerviram...
                      sigpic

Comment

• ideeeeeeee prestoooooooon oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
                        It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa prskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

phenoooooooom ljubim te u dupe te ljubim
                          sigpic

Comment

• Idemo momciiiiiiiiiii
                            Phenom
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands

Comment

• Ajmo sudija, sviraj kraj!
                              sigpic

Comment

• Kad sam znao...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X