Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Originally posted by ClayWarrior View Post
      I sad Govedarica da zavrsi dan, najgori komentator za najgori mec
      evo rece da su iz slovacke samo klizan i hrbati osvajili atp turnir sta reci..
      Last edited by cssr; 15-02-13, 20:35.

Comment

• Originally posted by cssr View Post
        evo rece da su iz slovacke samo klizan i hrbati osvajili atp turnir sta reci..
        Omasio je za jos dvojicu rodjenih 1974., Jana Kroslaka i Karola Kuceru.. kad nesto ubode do 50% jos je i dobar
        Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Roger je bio ocajan, Beneto uopste nije igrao toliko dobro, koliko ovaj nije mogao da se sastavi.
          Neki problem 100% postoji, ocajno je servirao, a ocajno je servirao cele nedelje, od pocetka meca je pravio neke neverovatne neiznudjene greske.

sad svim srcem uz Grisu
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• U redu je sto Beneto upeca Zeku, al sto ne zavrsi dva gema ranije
            sigpic

Comment

• U koliko sati je sutra Dimitrov-Del Potro?

Comment

• Ja mislim da igraju u 14h

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Ja mislim da igraju u 14h
                  Jeste, sad sam proverio na sajtu turnira;)
                  Hvala

Comment

• Benneteau at press conference: "It was a wonderful match. At match point I thought: ‘Let’s do it’. And I did it."
                    Zaista je odigrao mnogo dobar mec, na 4:1 mu je malo zadrhtala ruka, valjda mu je proslo kroz glavu da je blizu pobede, ali se zato majstorski iscupao na 5:5 kada je hrabrom igrom spasao brejk lopte. Apsolutno zasluzen trijumf.

Uopste se ne bih iznenadio ukoliko Dimitrov sutra zvekne Del Potra, Argentinac je u ocajnoj formi. Videcemo koliko snage ima, istrosio se danas prilicno jos ga je Bagdatis u par navrata posteno provozao, a ovaj zapeo kao sivonja da sve stigne
                    Tom, your music is the best drinking partner I've ever had.

Comment

• 4 puta brejknuti Zeku u dva seta jeste majstorsko pecanje
                      sigpic

Comment

• Pa i nije bas, kad ovaj nije mogao servis da pogodi...

a i kad ovo procitam, cini mi se da mu je Roterdam bio usputna stanica:
                        On Sunday Federer flies to South Africa to promote his foundation. “I hope to meet Nelson Mandela. That is one of my dreams."

sigpic

with experience.

Comment

• 500 poena /ili nesto manje/ nije za bacanje niz vodu. Zeka to nikad olako ne baca, tako da mu je bas svejedno - ne verujem.
                          sigpic

Comment

• Nije mu svejedno, nisam to ni rekla, samo sam rekla da nije dosao 100% spreman na turnir, posto je tek za vikend prvi put trenirao posle AO-a.

sigpic

with experience.

Comment

• Opet Zeka na dijetu Dok ga Mirka ne udari po prstima, nista od skidanja slaufa.
                              sigpic

Comment

• Svaka cast Klizan, posle velike borbe uzima prvi set

Vise tenisa gledam poslednjih dana nego kad je Wimbledon moracu malo da se iskuliram
                                It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

Working...
                                X