This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Je l' covek treba 14 puta da objasni da NBA bira koje ce se to utakmice prenositi u Evropi? Iskreno, SK ove godine prenosi PO i bolje nego sto sam ja ocekivao, svaka im cast.
    Ne vredi Mac, nekim frustracijama nema kraja, samo da se buni zbog necega.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ма одлично преносе плејоф, ја сам презадовољан.

Него...

Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• The many faces of Gregg Popovich
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• sta mislite da li mogu lejkersi do preokreta ?

Comment

• videcemo jos za koi sat kad pocne i ta 4 utakmica

Comment

• Не.
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• pa sve zavisi od kobija

Comment

• Mogu naravo! Kobi i Ron Artest idemo laganooo )

Comment

• Wow, kakav brain fart NBA-a, back to back utakmice u PO-u.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• oce li ko da ostaje da gleda LAL-OKC da znam

Comment

• Naravno
                        sigpic

Comment

• da se navije alarm u pola 5

Comment

• Nema sanse, ove utakmice od pola 5 su ubistvo za organizam.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• nisu mogli da stave u 3 barem
                              ko im je djavo da se igra u pola 5

Comment

• Originally posted by Layzick View Post
                                Izvinite ako trazim da se prenose PO utakmice.Ne ocekujem tokom regularnog dela vise od 2-3 nedeljno,ionako je vecina meceva slabog kvaliteta ali kad dodje PO onda ocekujem prenose,a ne k'o juce sto su prenosili Filadelfija-Boston,mec koji je inace tesko sranje bio iako se desio preokret a ne prenose LAL-OKL koji je ultra zanimljiv.
                                Prva stvar, taj prvi duel je mnogo popularniji nego taj drugi i puno veci rivalitet vlada izmedju istih nego ovih drugih, bez obzira na trenutno stanje i jacinu ekipa. Svakako, kao sto su ostali rekli, nijedna utakmica nije sranje, a pogotovo u PO. To sto ti simpatises neke druge klubove i sto mislis da su njihove utakmice jedine koje bi se trebale prenositi to je tvoja stvar.

Sto se tice SK i njihovog odabira utakmice, on je sasvim logican i jedini razuman izbor. Utakmica LAL - OKC je u pola 5, mislim zaista da nema bas toliko besposlenih ljudi koji su u stanju gledati tu utakmicu pa onda sutra na posao/fax itd itd ... 1 sat je iole normalan termin.

Svakako moram izdvojit komentar ispod koji sve objasnjava ...

Originally posted by T-Mac View Post
                                Nema sanse, ove utakmice od pola 5 su ubistvo za organizam.
                                San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

Working...
                                X