This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by T-Mac View Post
    Meh, kakva poslastica, Thibs ce kad se smori uvesti MVP-a, koji ce opet poniziti Lebron-a jednim fadeaway-em preko njega i tako...
    Pokusace fadeaway i Lebron ce ga blokirati kao sto mu to radi u svakoj tekmi

Comment

Ubio, ponistio sve, objasnio neke stvari, prekinuo svaku diskusiju.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

C'mon man, get serious.

Comment

Jest mali covek ali opet je covek.

@Emil prica o Lukasu i on zna da Rouz nije mvp

Comment

Who cares about that!? Ja sam odavno rekao da organizacija treba da amnestira Rose-a i da te pare da MVP-u, al' niko me ne slusa.

Da se slucajno ne zagubi snimak...

Sad ozbiljno, nesto sam "napumpaniji" za ovaj vecerasnji mec, nego za prethodna dva, valjda ce biti dobra tekma iako su i jedna i druga ekipa u osetnom padu forme.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

@mvp - Ukapirah to dok sam trazio ove linkove, pa mi bi zao da ih ne izbacim
              @Mac - I ja, nisam ovoliko zeljno iscekivao neki mec jos od plejofa prosle godine. Valjda bude dobar okrsaj.
              Last edited by Emil_LBJ; 12-04-12, 22:04.

Comment

Je l cujes ovoga napumpan Ponela ga sinocna utakmica Razbicemo vas bre

Comment

Originally posted by Emil_LBJ View Post
                  @mvp - Ukapirah to dok sam trazio ove linkove, pa mi bi zao da ih ne izbacim
                  Cekaj, je l' stvarno hocete da zovem brata Marked One-a?

Al' ozbiljno, ona 4 koraka protiv Boston-a su bila
                  sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                    Al' ozbiljno, ona 4 koraka protiv Boston-a su bila
                    Pod konaktom se ne racuna kao u rukometu

Comment

Ajde sto ih je on napravio, desavalo se i meni cesto da u delicu sekunde vidim da ne mogu da prodjem, pa mahinalno napravis jos jedan korak, al' da sudije ne sviraju, i jos poklone faul, to je tragicno.
                      sigpic

Comment

Ma mogao je i 10 koraka da napravi i da mu ne sviraju nista, ali dzabe, Pierce, KG i Rondo pokuzuju gde mu je mesto
                        sigpic

Comment

Marked One je zajebao Joe Crawford-a sa sudijskim odlukama

Comment

Originally posted by colke995 View Post
                            Ma mogao je i 10 koraka da napravi i da mu ne sviraju nista, ali dzabe, Pierce, KG i Rondo pokuzuju gde mu je mesto

Oh my god.

Comment

Do jaja, opet smo presli na kolektivno svrsavanje.
                              Ili je to, ili je blacenje bez ikakvog osnova i pardona, nema izmedju.

Drzite se teme, veceras bar ima nesto zanimljivo da se gleda.
                              sigpic

Comment

Bijemo vas sa 8 igraca u rotaciji u obe tekme ;)
                                sigpic

Comment

Working...
                                X