Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Čim je dobio minute pruža dobre partije. Trevore, ostani povređen, mole te Grobari!

Comment

Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
      Čim je dobio minute pruža dobre partije. Trevore, ostani povređen, mole te Grobari!
      Do godine kad se otarase ugovora i dobiju na lutriji AD-a i kad krenu da skacu ljudima po glavi Wall Crawford Vesely Davis Nene

Comment

Vesely ne moze da igra trojku. Tako da ce postava da izgleda Wall,Crawford,MKG,Vesely,Nene

Comment

Originally posted by Ljuba90 View Post
          Vesely ne moze da igra trojku. Tako da ce postava da izgleda Wall,Crawford,MKG,Vesely,Nene
          Naravno da moze, cim poradi na koordinaciji jos malo i taman
          Last edited by ЕлБиЏеј; 10-04-12, 18:07.

Comment

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
            Ne verujem da ce uspeti u tome. Mislim da ce nastaviti da nabija misice da bi postao sila pod kosem. U sustini se on nista tu ne pita,kako treneri kazu tako ce da radi

Comment

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
              'Ajde sto mu je koordinacija losa, nego sto na sutu mora da radi dok mu ruka ne satrune. Bez solidnog suta sa distance nikada nece moci na SF.

Comment

Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
                'Ajde sto mu je koordinacija losa, nego sto na sutu mora da radi dok mu ruka ne satrune. Bez solidnog suta sa distance nikada nece moci na SF.
                Son fakin Merion Covek zbog kojeg MVP i dalje nema prsten.

Comment

da li neko moze da mi kaze kolika je tezina povrede Kobe?

Comment

Ne mora bre da igra krilo. Lakse ce nabiti misicnu masu nego sto ce usavrsiti te tehnicke stvari.
                    Last edited by Ljuba90; 10-04-12, 18:29.

Comment

Originally posted by ledeni 80 View Post
                      da li neko moze da mi kaze kolika je tezina povrede Kobe?
                      Kobe Bryant's shin injury is improving according to Lakers trainer Gary Vitti, but he is still questionable for Wednesday's showdown with the Spurs.
                      Gary Vitti said that "the grinding problem of the tendon being unable to slide freely inside Bryant’s inflamed sheath has already ceased," and the key is that if re-injured it could cause permanent damage. The Lakers seem to be more vigilant toward this issue than they were the wrist, but this sounds like a true game-time call.

Comment

Nista opet od Derrick-a, ako ne bude imao bar 4-5 utakmica u nogama pre PO-a imacemo dosta muka, posebno ako budemo morali da igramo sa NY-em.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

i pitanje da li ce Derrick biti spreman za NY

Comment

Wade se vraca veceras u petorku Heat-a.
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

sigpic

Comment

Brat Metta
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X