No announcement yet.

Nole, idi u peršun!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ne znam, ja sam se pomirio sa tim da ima ishranu kakvu hoce I sto ga vise gledam sve mi je jasnije da su problemi psihicke prirode.
    Mada ce mi uvek biti nejasno kako neko moze igrati 5 sati na kikirikiju i jabukama ali nisam profesinalni sportista pa necu ulaziti u to.

U potpisu
    - Jadni mali oslic I pastrmka
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
      Ne znam na sta si mislila, a ne kaze da je samo iz etickih razloga...tako da jedno je jaga, a drugo riba.

tt sa A5 u inat Mi6
      Ali rekao je da je iz etickih razloga
      jadna riba
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• To samo Indigo govori da nemas pojma sta pricas, tj ne razumes se....kakav bre kikiriki i jabuke...banalizujes bzvz i ti i vecina... al eto bitno na kraju da ste ipak uvideli da fizikalije odnosno fizicka sprema, odnosno ishrana, nemaju veze sa njegovim padom.

tt sa A5 u inat Mi6
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Dobro je Bojana, opustas se opet previse...ne rugaj se rekao je....i zdravstvenih razloga.

tt sa A5 u inat Mi6
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Jadne ribe dobise novopecene zastitnike.
            Ne berite brigu ima ko o njima da brine.

Akcenat je na zdravstvenom razlogu to bi bar trebalo biti jasno.
            sigpic

Comment

• @Marija,

Ti se nadas da je Novak formu natempirao. Mozda i jeste, ali onaj mec sa Svarcmanom cini da ja sumnjam da ima punu kontrolu.

@Fico,

Trener nije samo tu da nauci nove elemente igre. Trener je tu i da iskombinuje paket od postojecih elemenata. Nadalov BH je bolji danas nego je bio 2010. recimo. FH je losiji. Koliko opteretiti BH a koliko FH? Milsim da je Moja tu nasao pravu mjeru. FH izgleda potentniji nego prosle godine jer je bolje sinhronizovan sa BH. Ima i pravi odnos defanzive i ofanzive. Sto je najvaznije, sve to funkcionira. Kako ce to ici protiv Tima, Djokovica, Vavrinke, Marija? Vidjecemo.

Comment

• sigpic

Comment

To samo Indigo govori da nemas pojma sta pricas, tj ne razumes se....kakav bre kikiriki i jabuke...banalizujes bzvz i ti i vecina... al eto bitno na kraju da ste ipak uvideli da fizikalije odnosno fizicka sprema, odnosno ishrana, nemaju veze sa njegovim padom.

tt sa A5 u inat Mi6
                  Olja ti me valjda znas i mozes da prepoznas kad se sprdam a kad ne.
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands

Comment

• Vidim da sam i tebi i Bojani mozda odgovorila grublje nego sto sam htela zaravo, al opet bolje ja nego neko drugi
                    No to ne umanjuje cinjenicu da se sa njegovom ishranom sprdas cesto.

U potpisu: tvoj karfiol, beo i cist

tt sa A5 u inat Mi6
                    sigpic

Comment

• Iz iskustva znam da malo sta u prirodi moze da da toliko proteina i masti (citaj: energije) kao sjemenke. Bilo koje! Tako da ne treba to podcjenjivati, narocito ako se tome dodaju pecurke (koje imaju svasta nesto, jer ih i ima svakakvih) + mahunarke (pasulj prvenstveno), a jos i riba.. Blv me, ne treba tu nista vise.

A da ni meni nije isto kad me u oci gleda jagnje, tele, jare.. ili riba - nije!

Comment

Vidim da sam i tebi i Bojani mozda odgovorila grublje nego sto sam htela zaravo, al opet bolje ja nego neko drugi
                        No to ne umanjuje cinjenicu da se sa njegovom ishranom sprdas cesto.

U potpisu: tvoj karfiol, beo i cist

tt sa A5 u inat Mi6
                        Istina preterujem al dobro me znas I znas da mi je tesko odoleti kad su takve stvari u pitanju.

I pogresila si, karfiol sa pekmezom od sljiva.

Poljubac od lebleblije
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands

Comment

• Ahhhh leblebije Jel ti uspeo humus, jesi li ga pravio?

tt sa A5 u inat Mi6
                          sigpic

Comment

Ahhhh leblebije Jel ti uspeo humus, jesi li ga pravio?

tt sa A5 u inat Mi6
                            Pravila devojka, odlicna stvar

Ja ga sjebao prvi put, bilo nekako cudno. A I neke stvari su mi se tada dogadjale pa nisam bio fokusiran na hranu.
                            Last edited by Indigo; 05-06-17, 10:00.
                            It was the wrong plan
                            In the wrong hands

Comment

• Eto, vidis, kazem ti ja....i to bez mesa

tt sa A5 u inat Mi6
                              sigpic

Comment

• ijaooo, olja i indigo razmenjuju recepte
                                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                                with experience.

Comment

Working...
                                X