Originally posted by Brajkula
      Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Tako bre bradati

Izgleda gore od Isusa trenutno.
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Sad ste videli onaj Corner 2 set o kojem sam pisao. Dobio je repick od Collison-a, Blake ostao zarobljen u bloku, on napravio prodor do kraja.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• najjaca mi ona reklama sa marincima i nba helps,
            kad se grle sa hardenom, a dvojica marinaca ga cudno gledaju,
            sa facama: "ovaj mi nesto poznat..."

guantanamo, all the way!
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• LA kad zapadne u ove zute minute izgleda toliko bezidejno i bez ikakvog plana i smisla da ih je mucno gledati.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakvu je felnu sad bacio Harden

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ovako nesto ubije u mozak...
                  Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kakva je to kurva...
                    sigpic

Comment

• zapad jedno dve-tri svetlosne godine ispred istoka
                      It is not the violence that sets a man apart.
                      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Nego ljudi, Mike nema uopste ili se meni cini? izgleda i dalje tuguje za NYK!

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by MakiVW View Post
                          Nego ljudi, Mike nema uopste ili se meni cini? izgleda i dalje tuguje za NYK!
                          Ma jok, ima pismeni iz matematike sutra.

Nego, izgleda da cu primenjivati metod leganja ranije na kunt kako bi se ispratile serije sa zapada, ovo ustvari lici na kosarku.
                          sigpic

Comment

• Je l' se bese Miami odrekao Daequan-a za pika druge runde? Kako bi im sad dobro dosao...
                            sigpic

Comment

• Kako je ovaj Hill pametan igrac,Sunce ti jebem.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Je l' se bese Miami odrekao Daequan-a za pika druge runde? Kako bi im sad dobro dosao...
                                Jeste, trejd sa OKC

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Working...
                                X