Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako ovaj covek nije u nekoj ustanovi za mentalno obolele?
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
      predavanju su sooo overrated!
      haahahhaaah deeeeef !

Originally posted by T-Mac View Post
      Ako nije obavezno ko ga jebe, ja idem tek od 2 sutra.
      ma imam neke usrane vezbe ujutru, to me kove ! -.- al praticu koliko mogu
      Originally posted by Brajkula
      Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Al' je Gasol kao mrtav, unistice ga Ibaka samo energijom, nista drugo nije potrebno.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• al' ce ovo da bude dobro krljanje kad se malo zagreju
          It is not the violence that sets a man apart.
          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• jedva cekam da udje Harden

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
              al' ce ovo da bude dobro krljanje kad se malo zagreju
              Nadam se da shvatas da ovde ima perverznjaka koji ce ovo shvatiti na drugi nacin, nemoj vise pisati dvosmislene postove.

Salim se, Kobe mora da cuva Westduck-a, bas da vidimo koliko ce imati snage u napadu. Mislim, Kobe ce uvek ostaviti snage za napad , samo da vidimo kakva ce resenja nalaziti.
              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Nadam se da shvatas da ovde ima perverznjaka koji ce ovo shvatiti na drugi nacin, nemoj vise pisati dvosmislene postove.
                kapiram da su deca pozaspala vec, a i ne igra heat veceras!

Comment

• Drew za sada ostvaruje odlicne pozicije i dominira u reketu. Kada primi loptu u sredini reketa, mogu ga napasti sa 4 igraca, a ne double team-om i opet ce dati kos.
                  sigpic

Comment

• James Goldstein in da haus!

Comment

• Ovo bi trebalo da bude prva klasna utakmica u ovom PO stvarno bih bio srecan da vidim jacu odbranu od ovoga sto sad vidim.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Salim se, Kobe mora da cuva Westduck-a
                        DUUUUUUUUCK

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Bynum izgleda kao daigra protiv mladjih pionira.
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ovo faul ajde ne zajebavajte me.

Comment

• Kako bi bilo do jaja da neko zapali baklju na tribinama

Ali, kako se sunarodnici kolju...
                              sigpic

Comment

• brada, ou jea!

Comment

Working...
                                X