X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ko je video Krisa Duhona???

Comment

• Glupavi Granger, pa imas na sebi debelu bebu majku mu, probij ga do kosa, ima dovoljno vremena da se faulovima zaustavi vreme.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Big Baby Kakva amaterska greska Grangera
        sigpic

Comment

• Granger

Ajde jedno bacanje bar.

Comment

• U inat dzukcu!

Comment

• Bravo za Orlando!
              Kao vec nebrojeno mnogo puta, I told you so.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bravo Stan, bravo doktore!
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Ko kaze da je timski duh precenjen

Comment

• E sada OKC, moze da bude tekma kao na pocetku sezone, kada je KD odlucio, nista nemam protiv da se ponovi to i veceras.
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• sutra EventosPPV ima sve cetiri utakmice:

Code:
                      ESPN  - 19:00 - San Antonio   - Utah
                      ABC   - 21:30 - L.A. Lakers   - Denver
                      TNT   - 01:00 - Atlanta       - Boston
                      TNT   - 03:30 - Memphis       - L.A. Clippers
                      It is not the violence that sets a man apart.
                      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Kako skace Haywood

Comment

• Shawn Marion za tri.

Westbrook poceo odlicno.
                          sigpic

Comment

• Upisao sam se od smejanja
                            sigpic

Comment

• Lets go Mavs

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                                Ko je video Krisa Duhona???
                                Originally posted by T-Mac View Post

Upisao sam se od smejanja
                                Say what?

Comment

Working...
                                X