Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• KD dobio loptu unutar trojke, centar zakasnio da pomogne, dobar napad.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Btw, opet Dallas igra zonu OKC-u, ko je citao ono sto sam pisao zna o cemu govorim. Da vidimo kako ce napasti posle timeout-a.
      Sve ce preko Duranta,jedino resenje.

Sudije konacno svirale faul nad Dirkom

Comment

• Promasio bacanje o.O Gasi forum na 5 minuta.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          Sve ce preko Duranta,jedino resenje.

Sudije konacno svirale faul nad Dirkom
          Dirk morao da se zabije u igraca kako bi dobio faul, sramota. Liga svesno nagradjuje one koji se zabijaju (pogledati pod Westbrook), umesto da nagradjuje one koji pokusavaju da izbegnu kontakt kako bi poentirali - sramota.

Elem, KD se zagrejao, ceka se jos Harden, trebace im i on. A, Dallas mora da izadje iz zone.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dal' neko osim Mariona moze da cuva Duranta? Morace Matrix 40 minuta da igra.

Comment

• Collison na ovoj zadnjoj izolaciji za Dirka napravio jedno 24 faula.
              It is not the violence that sets a man apart.
              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ne mozes mu nista ako ga potera. Bas nista.

Comment

• Ibaka u odbrani 1 na 1 nije nista posebno. Ali, zato kao help defender...
                  sigpic

Comment

• Durant na vrhu zone, nema sta, zna Brooks sta radi.

Elem, pozdravljam vas ljudi, bice valjda bolje sutra... U svakom slucaju ne moze gore od danasnjeg dana...
                    sigpic

Comment

• Ne budi cavulja,ostani bar do poluvremena

Bice ovo premocna serija. Nadam se da cu cesto moci da dam sebi luksuza da gledam do 6,7 ujutru basket.

Comment

• Dalas Denver, SaS Memfis polufinala. Bring it on!

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                          Dalas Denver, SaS Memfis polufinala. Bring it on!
                          Tako i ja razmisljam.

P.S. Kako ih nije sramota da sude ovako?!?! Nepostovanje proslogodisnjeg mvp-a finala.

Comment

• (ne)sudjenje na Dirku za svaku osudu.

sudije podlegle domacoj atmosferi.
                            It is not the violence that sets a man apart.
                            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Marion i Ibaka razbijaju na obe strane terena.

Terry ne moze da promasi! 8-9 iz igre za 20 poena.

Comment

• moze neki steam

Comment

Working...
                                X