Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Propustio sam prve dve tekme i zato cu sad da nadoknadim sa zavrsnicom Pacersa i reprizom finala zapada

Vidim da su se Knicksi propisno obrukali,a za Rose-a nemam komentar.....Usao u kucu,upalio komp...seo da procitam vesti i ...ode sve u ku*ac. Jeste da ne navijam za Bullse,niti mi je Rose omiljeni igrac,ali ovo je velika steta za sve ljude koji vole kosarku.

Izdrzi Ruzo

Comment

• Verovatno najbolji stream za zavrsnicu

http://www.rojadirecta.me/goto/event...me/canal-1.php
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajde bre Orlando, ajde!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nakon ovog faula Clark-u se stvarno razmisljam da ugasim sve ovo i odem da spavam.
          sigpic

Comment

• Vrhunska slika..

Ako Stan Van Gundy izbaci Inidiana-u sa ovim timom, oterati Dwight-a i dati covek ugovor na pet godina.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• ova tekma sluzi samo za prekracivanje vremena do okc-dallas
              It is not the violence that sets a man apart.
              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Gotovo, lome ih odbranom. Nisam gledao prethodni deo utakmice, pa ne mogu da cenim da li je bilo nekih korekcija kod odbrane Pacers-a, ali sad stvarno guse igrace Orlando-a, vrse veliki pritisak na loptu i teraju ih na izgubljene lopte. Tu caruje brat Hedo, sad ce moci da se ispucava sa 6-7 metara, to je ono sto najvise voli.
                sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Nakon ovog faula Clark-u se stvarno razmisljam da ugasim sve ovo i odem da spavam.
                  Stvarno smesna odluka sudije.

SVG je vrhunski trener i ima kosarku u malom prstu.

Comment

• Dwight se ne bi slozio s tim. You lose.

EDIT: Apacrow, dobrodosao. Ne stigosmo ni da te pozdravimo od svog ovog haosa. ;)
                    sigpic

Comment

• thanks, mislim da pratim forum jos od proslog plejofa, ali tek danas sam se ukljucio.
                      It is not the violence that sets a man apart.
                      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Je l' se i vama cini da je Jameer sada slobodniji? Vise nema taj pritisak da mora da baci loptu Howard-u po svaku cenu, i koliko sam citao na Twitter-u najbolji je igrac na terenu, a i po ovome sto sam gledao ovih par minuta.

Elem, ajde bre debeli pogodi to, pa ako nesto znas to je da ubodes ove otvorene suteve sa poluodstojanja majku mu.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Elem, ajde bre debeli pogodi to, pa ako nesto znas to je da ubodes ove otvorene suteve sa poluodstojanja majku mu.
                          To samo deluje da zna...sutne 30 puta,pa 10 nekako udje. Mada mnogo bolje igra od kako se njegov najbolji ortak odlucio da ne igra vise za Magic.

Comment

• Idi bre Hedo u tri lepe.
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Kao sto vec rekoh tokom sezone, previse lopta kod Hedo-a za moj ukus.
                              sigpic

Comment

• Iscimao sam se nekako da odgledam nekako drugo poluvreme. Indiana igra odlicnu odbranu, ali njih najmanje volim da gledam, ruznu kosarku igraju, mada bez obzira da l' je ruzna ili lepa, efikasna je, tako da ce proci Orlando bez ikakvih problema, a mislim da ce i Miami koliko toliko namuciti..

Hibbert je zivotijna
                                sigpic

Comment

Working...
                                X