Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mnogo sve ovo lose izgleda, po pravilu gazimo u ranim utakmicama.

Kad bi usao MVP mozda bi necemu i mogli da se nadamo, ali izgleda ga Thibs cuva za PO.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
      Preokrenuce ovo Bullsi,ali bice neizvesno do kraja

Melo maestralan za sad.
      Dok trigger ne kaze da ce Bulsi to preokrenuti necu ti verovati.

Sada ce se raspucati Niksi, nece imati dovoljno arsenala za drugo poluvreme.

Comment

• Jebo ih sut :@

Comment

• Jbg, mora Ashton ovo da pogadja. Odlicno prvo Derrick za Jo-a iz pick and roll-a, Noah mu otvorio wide open shot u korneru, to ne sme da se promasuje.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• To je to, samo malo samopouzdanja, kad napada kos navuce po trojicu i onda cak i da promasi, to su lagana 2 poena iz ofanzivnog skoka.

Btw, igra katastrofalno.
            sigpic

Comment

• Koliko je fake mvp los ovo je tragedija. Deluje kao da je zaboravio sve setove, kao da su ga juce doveli. Tuga.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                Koliko je fake mvp los ovo je tragedija. Deluje kao da je zaboravio sve setove, kao da su ga juce doveli. Tuga.
                Chill the fuck out, nikad ovoliko nije odsustvovao, a NY igra odlicnu odbranu. Ovo bi se desilo u svakom slucaju protiv koga god da igramo.
                sigpic

Comment

• Preokrecu Bullsi garantovano.

Comment

• Odlican rezultat nakon prvog, posebno bitan ovaj zadnji kos, mogu da dam ruku da ce biti mnogo bolji u drugom, al' videcemo.
                    Samo da se odigra malo jaca odbrana i da dobijemo priliku za malo brzu igru u tranziciji i dobija se ovo.
                    sigpic

Comment

• Igrao sam vas zato kazem. Opet i ovako retardiran najbolji je in the paint guard u ligi. Jebem ti ligu

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                        Igrao sam vas zato kazem. Opet i ovako retardiran najbolji je in the paint guard u ligi. Jebem ti ligu
                        Izvukao si se

Ma, ne moze gore od ovoga, poceo je da trenira tek u petak i to nesto malo 1 na 1 i malo 3 na 3. Znas i sam koliko te iz ritma izbaci i 7 dana pauze, a kamoli vise od toga. Zrtvovano je prvo poluvreme, valjda nece morati cela utakmica.
                        sigpic

Comment

• Landry sjajan, za Mela nemam reči...

J.R. i Novak samo da prorade u drugom...

Ajde sad posle odmora isto kidanje u odbrani kao na početku i dobija se ova boranija...
                          IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                          ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                          C'E SOLO L'INTER

Comment

• Kako sramotno kontrolisete defanzivni skok. Koji kurcevi Njujork, ljudi su sweep PO ekipa. Nacrni indijance bre. Ispod 10 razlike bruka

Comment

• Odlicno igraju Bullsi sada ja mislim da mogu do pobjede.
                              "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Ajde Rose sad šporet baci...
                                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X