This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Cisto sumnjam, ocekujem da ce biti opet bar dve nedelje u autu. Jebi ga, neka ga odmore do pred sam PO, ovako cemo ga izgubiti za stalno.
    Velika ce steta ako Rip ne bude igrao u PO-u...ne samo zbog "bacenih" para,nego zato sto mislim da bi on bio X faktor. Ako neko zna kako se igra PO,to je on

Steta ipak sto niste doveli Lee-a.

Comment

• Oh my goodness, this is just nasty!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pekovic povredjen,a Darko ga odlicno menja

Dobijaja ovo Minny

Comment

• Ne dobija Minny nego gube Klipersi. Odvratna odbrana, odvratna.

Comment

• Poz ljudi! Ima li ko minesotu??

Comment

• Originally posted by myxx View Post
              Poz ljudi! Ima li ko minesotu??
              http://www.firstrowsports.eu/watch/1...-clippers.html

Comment

• Luke je neverovatan veceras, hvala Bogu da ubode neku dobru utakmicu.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Drazene moras ti to vestije.
                  "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                  odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                  fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Bolesni skokovi u napadu Love-a

Comment

• Kyle Korver, are you serious
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kakav trener takva i ekipa. CP ce da postane losiji igrac uz ovo na klupi sto ima.

Comment

• Korver should have waved the Mutombo finger after that block.

sigpic

Comment

• You can`t stop the White Mamba
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Sramotna akcija Dallasa...

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                                Kyle Korver, are you serious

Sta je uradio Ashton? Pratim 4 strima istovremeno, pa ne stignem sve da pohvatam.

Comment

Working...
                                X