Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Zar je moguce da Dalas radi ovo??????????????? Pa ovo stvarno nije normalno. Svaki ubogi napad su odradili fuserski.

Comment

• Tacno se vidi da Iman nema grama mozga, kako jeftin faul... Jebes to sto je ruki, ne sme ovakav debilan faul da pravi...
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Strasno Dirk!!! Ma, strasno!!!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Epic agresivna odbrana Melo-a. Pritisne Marion-a 3 sekunde, onda se odmakne 5 metara od njega i onda kad se seti da treba da ga brani na lini dodavanja sa rukom ispred, uzme i kao se vrati.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Klasa!
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Neverovatno kako D'Antoni nema pojma Adelman bi sa ovakvom ekipom bio contender..
              sigpic

Comment

• Kakva odbrana Celticsa, od 20 poena koliko su primili za nepunih sedam minuta, 18 je iz reketa (skokovi 9-3)
                sigpic

Comment

• Jos sa Lakersi nisu odlepili

Comment

• Ljubo jel zvisdis kada Blatche ima loptu.........

Comment

• Originally posted by Monta Ellis #8 View Post
                      Ljubo jel zvisdis kada Blatche ima loptu.........
                      Ne znam da zvizdim

A i taj je svoje odigrao u Wizardsima,samo kada bi uspeli da ga se resimo nekako...

Comment

• Ovaj Turner razbi matorce

Comment

• Philly 16 razlike u prvoj cetvrtini, ovaj Boston se raspada totalno...
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Citam na Twitter-u da Turner siluje Rondo-u, je l' istina?
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Citam na Twitter-u da Turner siluje Rondo-u, je l' istina?
                              Bitango jedna, mogao bi malo da pratis i neke druge utakmice osim tvojih Bullsa ?

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                                Bitango jedna, mogao bi malo da pratis i neke druge utakmice osim tvojih Bullsa ?
                                Mrzi me, cekam da se zakuva.

Salim se, gledam NCAA na ESPN-u dok ne pocnu nasi.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X