This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
    Cini mi se lagan kec, Minny igra afwul 2nd half.

Ne mora da znaci, veceras nece igrati sa 3 pleja zavrsnicu, Ridnour nije u ekipi.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Ne mora da znaci, veceras nece igrati sa 3 pleja zavrsnicu, Ridnour nije u ekipi.
      To im je kao neka tradicija cele sezone, videcemo, ja mislim da je kec.

Comment

• Čisto ako nekog zanima, Babakeci se raspadaju iako rezultat u ovome trenutku to ne govori. Lopte završavaju daleko od obruča, a igrači u publici.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
          To im je kao neka tradicija cele sezone, videcemo, ja mislim da je kec.

To je bila ironija na ono sto su uradili protiv Knicks-a, ali stvarno mislim da mogu da iznenade Magic veceras.

Btw, Orlando igra previse akcija za Hedo-a za moj ukus.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ako se razigra to je near triple double preformance, protiv Minnija mogu da rizikuju

Comment

• Kad idu sutevi spolja, ovaj Magic izgleda kao elite ekipa, cak deluju i kompaktno na terenu, ali kad se raspadaju - onda se bas raspadaju. Dwight za sada samo 4 suta, a i sta ce im kad Minnesota ne igra odbranu, pa mogu i ostali da dodju do izrazaja.
              sigpic

Comment

• Debela Beba se standardno bruka...

Comment

• Kakva je sprdnja debeli, covek ne moze da da kos na postu protiv JJ-a.
                  sigpic

Comment

• Beasley i Wes za nekog beka i eto ti PO ekipe.

Comment

• Ne mogu nista da pogode spolja, a na drugoj strani ljudi uzimaju potpuno otvorene pull up-ove, mora se nesto menjati. Barea zaustavio krvarenje na kratko ovim and1-om.
                      sigpic

Comment

• U Bradley Center-u neki bend svira uživo. Jbg. ne igra se svaki dan protiv Heat-a.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                        sigpic
                        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                        - 4xMVP -

Comment

• Sta mislite, jel ce Pekovic nastaviti sa ovako dobrom igrom u narednom dijelu sezone?

Comment

• jel ima neko dobar stream za Milvoki,mada kontam da za pola sata nece da pocnu
                            sigpic
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                              Sta mislite, jel ce Pekovic nastaviti sa ovako dobrom igrom u narednom dijelu sezone?
                              Ne vidim zasto ne bi, nije on seven day wonder kao Lin, Pekmen je mozda i najbolji evropski centar i konacno se uklopio u ekipu, ocigledno mu prija sto igra sa Rubio-om i sto je starter.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                                jel ima neko dobar stream za Milvoki,mada kontam da za pola sata nece da pocnu
                                http://www.firstrowsports.eu/watch/1...iami-heat.html

Comment

Working...
                                X