Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Tip in Cunningham-a sa 0.2 do kraja, Rudy promasio game winner, Faried nije uspeo da zagradi i ovaj sam ko duh iz odbojke za pobedu.

Btw, kako inteligentan faul Knicks-a.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Tip in Cunningham-a sa 0.2 do kraja, Rudy promasio game winner, Faried nije uspeo da zagradi i ovaj sam ko duh iz odbojke za pobedu.

Btw, kako inteligentan faul Knicks-a.
      To i ja hteo da napisem, Landry i Jeffres, koliki im je IQ zajedno, kad ovo uradise...

Comment

• Jefferson za 2,5 cetvrtine 32 poena
        sigpic

Comment

• Uvek kad je gusto NY koristi ovaj set gde Amare dobija loptu na sredini da sutne trojku, postaje providno polako, cak sam i ja znao sta ce igrati.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Young los kao i svi u Wizardsima osim Wall-a i McGee-a u napadu. Ko je Pierre?

Btw, Pekovic 30 poena i 12 skokova.
            Daj link za Carobnjake protiv Dzezera...

Comment

• Dirk pokazao zasto je zasluzio da putuje na All-Star, posle one pauze igra odlicno, veceras u drugom poluvremenu 24 poena
              sigpic

Comment

• Originally posted by joca989 View Post
                Daj link za Carobnjake protiv Dzezera...
                Ne gledam vise http://www.nbaliveonline.com/nbalive...%20Utah%20Jazz

Comment

• Kakva akcija LA-a, Kobe to Gasol to Bynum - savrseno
                  sigpic

Comment

• Sad bas gledam - Pekovic 9 ofanzivnih skokova

Comment

Sad bas gledam - Pekovic 9 ofanzivnih skokova
                      Ma Houston nema centre, ne treba to toliko da cudi uopste.
                      sigpic

Comment

Pa dobro, ne moras, Im a beliver... :P

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Ma Houston nema centre, ne treba to toliko da cudi uopste.
                          Dalembert je dobar skakac jbg

Comment

Dalembert je dobar skakac jbg
                            Jbg, sta moze on sam protiv Love-a i Pekovica? Nece Rockets-i biti elite team na zapadu dok ne nadju pravog centra.
                            sigpic

Comment

• Au sta radi Redd grbavom Goudelock-u... Pa ovo vise ne smem ni da gledam.
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Vidim kraljevski smo ga nocas ... protiv NO-a , a i NO nasao igrati kad je prikovan za dno ... Lin opet po statistici odlican , bice ovo dobro , sutra derbi sa Dallasom , bice na SK ,jedva cekam
                                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Working...
                                X