Clear All

• Cikago vec pobedio

Comment

• Vidi se da je MVP zeljan igre. Munja, now you see me, now you don't
      Originally posted by Brajkula
      Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• E kad nas od svih u Atlanti puni Pargo, onda stvarno...
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ne mogu vam opisati koliko sam se pozeleo ovoga.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Poslusajte malo o radnoj etici, moze biti korisno.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pogledajte odnos skokova, 30:13 za Chicago. Dominacija pod kosevima.

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Jako lepo objasnjeno na ono Halftime show koliko Rose znaci za igru Bullsa, ne samo kao scorer i PG, nego i kako rusi odbranu, kako doprinosi da bude sto vise ofanzivnih skokova... Sve to vidimo i iz statistike i rezultata.

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                  Jako lepo objasnjeno na ono Halftime show koliko Rose znaci za igru Bullsa, ne samo kao scorer i PG, nego i kako rusi odbranu, kako doprinosi da bude sto vise ofanzivnih skokova... Sve to vidimo i iz statistike i rezultata.
                  Iz statistike bas i ne, ali iz rezultata da. Nazalost na LP-u nema halftime show-a, ali mogu otprilike da zakljucim o cemu su pricali, to je upravo onaj razlog iz kojeg je ovaj tim bez Derrick-a samo granitna odbrana bez ikakve kreativnosti.
                  sigpic

Comment

• Kakav crossover

I, sta je vise sa penalima Derrick
                    sigpic

Comment

• nije ih sutirao odavno give him a break bitno da Teague konstantno ide po burek sa sirom i dijetalnim jogurtom xD

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Kako ce Tim da im se sada nacestita mile Nove Godine

Comment

• Znaci ovaj Pargo se stvarno uziveo

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Relax people, Mariano Rivera is back.
                            sigpic

Comment

• Navijao bih i za zvezdu protiv Atlante.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Relax people, Mariano Rivera is back.
                                Ima premalo godina da ga poredis sa dedicom

Edit: Bem te glupog Ashtone

Comment

Working...
                                X