• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Da je tu Flip do sad bi gubili 30 razlike

Comment

• Doktor

Comment

• Jel ovo Wade ponovo siluje sa sutevima?
        Originally posted by Brajkula
        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Siluje, ali sad ponesto i udje

Comment

• Sta izvodi vise covek sa ovim bacanjem? U zadnje tri utakmice nije nijednom sutirao normalno nego radi ove gluposti.

Comment

• Nije da ih sere nego ih toliko sere da me glava boli. Mrs bre gubavci.

Comment

• Ajde krljaj te pacere 20 razlike minimum.

Comment

• A koji kurac je baca Chalmersu, a ovamo Lebron nema nikoga...

Comment

• Magic ce se raspasti izgleda mnogo ranije nego sto smo zamisljali. Jebeni Tony Battie cuva Howard-a 1 na 1.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• A pogledajte i ocajne suteve iz igre Orlanda... Strasno... Da sam svako vece igrao manje < poena na njihovim utakmicama u kladionici, da se obogatim...

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Prebacujem se na Orlando, ako se Rose slucajno vrati u igru, javljajte.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja vala idem da spavam, ne mogu da gledam ovog Ali Rizu u dresu Chicaga

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Magic ce se raspasti izgleda mnogo ranije nego sto smo zamisljali. Jebeni Tony Battie cuva Howard-a 1 na 1.
                            tezak je to raspad, mislio sam da ce se sabrati pred ovaj mec, al kakvi, odma se od starta videlo da igraju sa kurcoboljom

Comment

• Magic juri novi rekord, 50 poena za tekmu
                              http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• howarda treba posaditi na klupu dok ga ne trejduju, napravio je zesci kolaps u timu...

Comment

Working...
                                X