• Show
Clear All

• Kakvu odbranu igramo ovo je ruzno. Istina protiv slepaca ali opet

Comment

• elton pisha po raspalom howardu...

Comment

• Rio is on fireeee!

Comment

• Derrick je blago receno spektakularan veceras.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Rose-a cuvaju trojica vec 5 minuta
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• mvp - Jel dao Lebron drugu trojku? Ugasi mi se stream bas kad je sutirao.

Comment

• Dao je. Dve asistencije mu fale za tripl. Pa ono utakmica je u fazonu, zaejbavamo se, onda Wada i mvp daju malo gas i to je to.

Comment

• Minnesota gazi Rakete u trecoj cetvrtini.

Comment

• Ne moze Houston nista da brani, ubijaju ih Rubio, Love i Beasley. B-Easy-a kad ide, tesko ko moze da ga cuva jer uzima prebolesne suteve.
                    sigpic

Comment

• Houston je primio 42 poena u trecoj cetvrtini

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Houston je primio 42 poena u trecoj cetvrtini
                        Kazem ti, ne igra se nikakva odbrana, jos kad Beasley pocne da pogadja, mozes odma' da povlacis startere sa terena.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Kazem ti, ne igra se nikakva odbrana, jos kad Beasley pocne da pogadja, mozes odma' da povlacis startere sa terena.
                          Ali kako se Wes raspada cele sezone...zlo

Comment

Ali kako se Wes raspada cele sezone...zlo
                            Greota stvarno, ako ne proigra do trade deadline-a neka ga puste jbg, stvarno ne vidim svrhu vise.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Greota stvarno, ako ne proigra do trade deadline-a neka ga puste jbg, stvarno ne vidim svrhu vise.
                              Minesoti bas treba dobar bek i mislim da bi bez problema mogli da dodju do Mayo-a recimo

Od Wesa nema nista...

Comment

Minesoti bas treba dobar bek i mislim da bi bez problema mogli da dodju do Mayo-a recimo

Od Wesa nema nista...
                                Mozda nema nista od njega u Minny-u, ali ja i dalje tvrdim da on ima ogroman talenat, samo mora konacno da proigra i da krene da ga pokazuje. Treba mu naci pravu sredinu za razvoj.

EDIT: Kakav jebeni car...

Asked by @samsmithhoops if he ever fantasizes about playing point guard, Noah said: "I think of women when I think of fantasizing." #Bulls
                                sigpic

Comment

Working...
                                X