• Show
Clear All

• E to se zove skok-sut!

Hvala lepo <3

Comment

• Originally posted by M_G_S View Post
      E to se zove skok-sut!

Hvala lepo <3
      Haha a tu si gospoche,upiresh li upiresh ;)
      SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Kakav je ono double clutch bio sa vise od pola.

Solidna utakmica za sada, mada u nekim trenucima mi LA izgleda bas, bas lose, kao u onom mecu protiv Sacramento-a.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dzaba upirem, kad me krenu maleri, pa upiri li upiri, nerezonski...

Kap koja je prelila casu je bilo padanje na Portland ispod 210.5, za 2 poena, nakon produzetka.

Dako izvade Lejkersi...

Hvala lepo <3

Comment

• Kakva blokada na Gasolu
            sigpic

Comment

• Zakucaj mekani. Kobe jebo te shot selection.

EDIT: Kakve ruke ima, uhvati je...
              Last edited by Ernesto; 15-01-12, 04:26.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Kobe sad vec bas preteruje, da je bar nesto pogodio, al' ovako nikako nema smisla.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• To je Cobe. Nece mu biti prvi put da ojadi svoj tim.

Mek Roberts bi itekako mogao da zaustavi BG. Samo da sudije ne sviraju ovakve faulove.

hvala lepo <3

Comment

• Al siluje ovaj Kobe, ko Paravinja.
                    Cuj prvi maj

Comment

• S ovakvim pristupom bi skupljao lopte u PG Buducnosti... Pa nije normalno da usporava onakvu kontru, a onda da loptu Bajnumu, koji je u trku, daleko od 16.

Hvala lepo <3

Comment

• Neverovatan as,kakav je to igrac majko moja mila...Pfffffffff pa on je u top 3 za svoju poziciju.

Comment

• Ne svidja mi se ponekad igra LAC, kao na ulici, ono nema ni na all-staru, Griffinu malo sudije gledaju kroz prste.
                          sigpic

Comment

• Mislio sam da ce ih Lakersi stici do poluvremena smirili su Griffina koliko toliko jedina nada da Kobi proradi
                            sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Koliko se odrazi covek sunce ti jebem...
                              sigpic

Comment

• Toliko od derbija... Pometlati sve ovo...

Hvala lepo <3

Comment

Working...
                                X