Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Koje ponizavanje Njujorka. Uzmi repa tatice !
    Cuj prvi maj

Comment

• ovo je 9 utakmica u 12 dana, sad reče ovaj. O.o Dobro je da uopšte dišu.
      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Sta je sa Rose-ovim odlukama veceras, a sto je najtuznije nijednu izgubljenu nema.

Nema noge za trojku, a ni eksplozivnost da probije do samog kosa, bice ovo mrtvi grind out do kraja, moraju se ostali ukljuciti.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jos Durantula da ubaci 4 umada i kompletirao sam vece. Koja Evropa u Cikagu.
          Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Sta je sa Rose-ovim odlukama veceras, a sto je najtuznije nijednu izgubljenu nema.

Nema noge za trojku, a ni eksplozivnost da probije do samog kosa, bice ovo mrtvi grind out do kraja, moraju se ostali ukljuciti.
            ...al' onda dodje cetvrta, 3 asistencije za otvorene suteve i eto nas na +10.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Lepo su napravili ovaj 7 - 0 ran. Samo da ne padnu sad glupo. Ako je već izmorio Denga i Rosa, da se dobije ovo.
              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Parsons je najprijatnije iznenadjenje kada su rukiji u pitanju

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                  Parsons je najprijatnije iznenadjenje kada su rukiji u pitanju
                  Znam, osisao se!
                  sigpic

Comment

Znam, osisao se!
                    Odlicno igra A Lowry se sprda

Comment

• ovom Dzamalu treba zabraniti dozivotno da igra basket
                      http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• TOO BIG TOO STRONG TOO FAST TOO GOOD
                        sigpic

Comment

TOO BIG TOO STRONG TOO FAST TOO GOOD
                          Ili je asistirao ili pogodio.

Čega se igra ova oklahoma? Uništiše jadni NY.

Comment

• Al' kako je Calderon poceo da mase rukama kad je video sta mu se sprema.
                            Ovo je ono o cemu pricam cele sezone, vise igrati ISO za Rose-a sa sredine i onda kad neko pomogne samo izbaci loptu na sut. Ne trebaju nam udvajanja na PnR-u.
                            sigpic

Comment

• T-Mac daj stream za Bullse
                              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Evo batice, nije ni za onu stvar, al' sta da radimo...

http://extremegoal9.blogspot.com/p/ch3.html
                                sigpic

Comment

Working...
                                X