• Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
    Medison Square Garden

http://eventosppv.me/canal-1.php
    Neces valjda?
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakva dominacija Hjustona u skoku u napadu.
      sigpic

Comment

• Lu nista vise ne voli, nego da se zapuca u igraca onako sa sve loptom, sreca pa cesto sude block.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako mrzim kad su mi sve tekme sa tiketa maltene u istom terminu, ne znam gde cu, sta cu.
          Cuj prvi maj

Comment

• Harden u elementu i ovu noc, samo trpa.
            Devin Heris je stvarno nevjerovatan u prvu cetvrtinu, dijeli asistencije, igra odbranu i sutrira sjajno.
            sigpic

Comment

• Kakva selekcija suta CJ Miles-a, otvoren potpuno, a on pravi stepback, odlazi iza table i baca neku cigletinu u padu
              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Neces valjda?
                Neću.

Ali, da je najbolji stream -jeste.

P.S.daj opet Stacey-a, ne mogu da slušam ove Cleveland-ove.

Comment

• Bolesno kucanje Dzef Tiga, ali faul u napadu bio.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                    Neću.

Ali, da je najbolji stream -jeste.

P.S.daj opet Stacey-a, ne mogu da slušam ove Cleveland-ove.
                    http://lsh.lshunter.tv/static/popups...203043000.html

Sijemo ih, ja presao u Atlantu, javljaj ako postane cupavo.
                    sigpic

Comment

• Ja ne znam sto se gleda ova sezona, osvaja Chicago. KIDAMO!

Comment

• Hahahah kako ce ovaj Milicic brzo da popije otkaz. Jedva trci, neupotrebljiv u napadu, ne moze da isprati igraca, ne moze da cuva igraca u pozicionom napadu, ne zna gde bije.
                        Cuj prvi maj

Comment

• U ovoj Americi svako ziv peva himnu pa i policajci
                          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Denver ako udje u plej off...secem polni ogran

Comment

• Originally posted by najob View Post
                              Denver ako udje u plej off...secem polni ogran
                              Pa i prosle godine su usli a manje-vise je bio isti tim izuzev Afflala
                              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Koji šok ... Igrao sam na Klivlend i Čikago plus u prvoj cetvrtini a granica je 47.5 Ova zadnja dva poena legla taman kako treba.
                                sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

Working...
                                X