Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Magic source tells Y! "We're evaluating what we will do before 3 PM tomorrow," with disclosure that Dwight Howard will opt-out of deal.
    Nevertheless, multiple league executives believe Magic's decision is now cemented that they'll trade Dwight Howard before Thursday deadline.
    Dwight doesn't want to be the bad guy," source involved in process says of last 24 hours. "He doesn't want to be unpopular. He flaked out."
    Zasto ga ne trejduju odmah? Zasto mora u Americi sve u poslednjoj sekundi?

Ne mogu vise da citam o ovom coveku.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
      Zasto ga ne trejduju odmah? Zasto mora u Americi sve u poslednjoj sekundi?

Ne mogu vise da citam o ovom coveku.
      Strpi se jos sutra, i vise neces ni morati...
      sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
      -Jürgen Klopp

Comment

• Izgleda da je onaj trade izmedju MIN-LAL-POR blizu realizacije. Al` najjaci su komentari na tviteru. Mitch-u skidam kapu, 100% s prangijom u ruci pregovara , jednostavno drugo objasnjenje nemam.

Horrible trade! Wolves lose badly on this deal!
        Brutal trade for the Blazers. They get worse, not better. Unbelievable.
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Nisam video da ste napisali danas, Wilcox mora na operaciju srca.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Stvarno steta, a imao je odlicnu rolu u Bostonu ove sezone Izdrzi kralju, svi smo uz tebe
            sigpic

Comment

• Prvo se desilo ovo:

Source confirms that Dwight Howard told the Orlando Magic he would opt-in, but changed his mind several hours later. The drama continues.

"Dwight doesn't understand what he's doing to his image. He's making LeBron look good," said league source.
              a, ovo je latest:

In an exclusive interview Dwight Howard has confirmed to me that he will in opt-in and stay in Orlando for at least another year.

Jarrod Rudolph btw
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Paul Pierce was reportedly offered to the Blazers according to Blazers blog Pinwheel Empire.
                Right now this is an early-stage rumor but we're expecting things to get hot and heavy and we figured we'd put this on the map. Owners shouldn't move the needle at all until (if) we learn more.
                Ne znam koga bi im Blazers-i ponudili zauzvrat,mozda Batum-a i jos nekoga...

Comment

• Ne bi bilo lose kad bi Celticsi dobili Batum-a.
                  "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Tu bi moralo vise igraca da bude ukljuceno radi SC jer Pierce ima dosta veliku platu ove sezone tako da bi Portland mora da da dva tri igraca...
                    Ova vest je samo neka glasina ne verujem da ce da bude ista od ovoga,mada Blazers-i nisu bas nesto dobri ovih nekoliko zadnjih utakmica pa se moze od njih ocekivati neki trejd do veceras.

Comment

• Svi igraci Blazers-a zajedno imaju platu ko Pierce,ne razumem se bas oko tih trejdova,salary cap......itd,al morali bi da posalju nekoliko igraca za Pierce-a sto im se bas i ne isplati.

Comment

• Kao sto sam malopre rekao ovo je samo neka glasina i ne verujem da ce da bude ista od ovoga.

Mada sam nedavno video negde postavljali su pitanje da li ce se Celtics-i vratiti sa ove turneje po zapadu sa celom ekipom ili ce ih neko napustiti misleci da ce Danny Boy da trejduje nekoga,videcemo...

Comment

• The Bucks are expected to play at a faster pace with Monta Ellis joining Brandon Jennings in the backcourt.
                          "We're pushing the ball up the floor, and we've got multiple ball handlers out there," said Scott Skiles. Jennings expressed no doubt that he and Ellis will be able to coexist, but that remains to be seen. The Bucks have certainly needed a scorer like Ellis for some time
                          Novi Warriors-i

Comment

• Na titulu NY!

Da izgura ovu sezonu Woodson, najverovatnije će biti ispadanje u prvoj rundi PO jer će se pasti Heat ili Chicago a onda u narednoj sezoni obavezno da se dovede Phil Jackson, ako čovek izrazi želju da vodi NY.
                            IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                            ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                            C'E SOLO L'INTER

Comment

• Originally posted by Krle View Post
                              Na titulu NY!

Da izgura ovu sezonu Woodson, najverovatnije će biti ispadanje u prvoj rundi PO jer će se pasti Heat ili Chicago a onda u narednoj sezoni obavezno da se dovede Phil Jackson, ako čovek izrazi želju da vodi NY.
                              Ko kaze da Bucks-i nece u PO pre NYK?
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Cuvajte se Bucks-a Knicks-i

Comment

Working...
                                X