Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ali nisu najbolji fit ahahahha znaci ne bi voleo ni jednog ni drugog u Cikagu?

Comment

• ako golden state da montu za denga ima tako da puknu,da je to strasno..... elis im je vise od pola ekipe sa obzirom da curry skoro tokom cele sezone povredjen....

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
        Ali nisu najbolji fit ahahahha znaci ne bi voleo ni jednog ni drugog u Cikagu?
        Ne bih voleo je prejako, posebno za KD-a. Lebron-u plej nije potreban, a ako nesto ne zelim, to je da je lopta van Derrick-ovih ruku, i ovako pizdim kad napad ide preko Rip-a u nekim trenucima ili kad ga non-stop udvajaju.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Znaci...... Lebron je Strava.. na all staru je ubijaoo ali Kobi je Kobi
          Leo Westerman: "Neko sanja da zaigra u NBA ligi neko sanja da zaigra u ACB ligi a meni je bio san da zaigram za Partizan"

Comment

• Ne znam za vas, ali ja mislim da Dwight ne moze da bude taj "alpha male" kako se prica ovih dana i da bude glavni igrac ekipe. Cak i da ode u NJ, po mom misljenju ce Deron voditi tu ekipu i biti vodja na terenu. Ali, stvarno, lomi se utakmica i na minut-dva do kraja, kome cete dati loptu pre da nesto iskreira? D-Will-u ili Howard-u?
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Howard ne moze nikako da odlucuje tekme, napravis faul i gospodski ga posaljes da suta slobodna i pobedio si..

D-Will i on bi bili dobar tandem, bilo bi to zanimljivo gledati, ako se to zaista ostvari..
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• pa el ce biti nekih velikih trejda ovih dana? sta desava sa po gasol el ostaje u lejkerse?

Comment

• Shaq je skoro izjavio da nikad u karijeri nije bio clutch igrac, isti problem ima i Robot... Jos je original Supermen i imao post skill, a ovaj fake ne moze da memorise nijedan post move vec 5 godina. Ne moze igrac koji ne ume da sutira bacanja da ti resava utakmicu. On samo nekim lob pasom moze da zavrsava kada se lomi tekma, dakle bez driblinga, u protivnom cim spusti loptu na parket sekira i na penale.

EDIT: Pileci mozak... U glavi ima dovoljno ganglija da ne kenja po dvoristu... E, u tome je razlika izmedju Dwight-a i kokoske.
                  Last edited by Ernesto; 29-02-12, 22:50.
                  "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                  odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                  fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Boston is aggressively shopping Rondo, according to sources. The Celtics find Rondo's personality to be too high-maintenance and his clashes with coach Doc Rivers continue. With the Celtics having realized they are no longer title contenders, they don't believe the payoff is worth the headaches Rondo brings, sources say. And they do not want to build around him.
                    In December, the Celtics had discussions with Golden State about a Stephen Curry-for-Rondo deal, and one source says it was Golden State that decided against pulling the trigger.

Pod 1, Rondo se i cini kao takav tip coveka, nije ni cudo sto ga od starta nisam mirisao.

Pod 2, smehotresno je ocekivati da Golden State prihvati Alien-a za Steph-a, prosto suludo.
                    sigpic

Comment

• Јел игра Коби вечерас?
                      Ваљда има повреду носа.

Comment

• Orl has reached out to G State bout trading for Monte Ellis. No deal imminent, but Orl hoping to add Ellis to appease D Howard, sources say

Ludnica krece, stay tuned!

Za Kobe-a se jos nista ne zna, gametime decision je. ;)
                        sigpic

Comment

• The Magic have "reached out" to the Warriors in regards to a potential trade for Monta Ellis.
                          Orlando is attempting to pacify Dwight Howard in order to convince him to stay long-term, and Ellis is one player who Howard has said he'd like to play with in the past. It's not going to be easy for the Magic to swing a deal for Ellis, and it will almost certainly have to include at least one more team in order to gain any traction. The only thing that is certain is that Otis Smith will exhaust all of his options over the next two weeks and will have his phone ringing off the hook.
                          Ala su ovi likovi iz Orlanda dosadni..........

Comment

• Evo jedan mnogo zanimljiv i lep podatak...

John Wall kao jumpshooter do prvog februara je imao procena suta od 21.7%, a od prvog 41.5%.
                            sigpic

Comment

• Kazem ja da Wall igra sve bolje i bolje,a u to ulazi i taj sut...Statistika je samo potvrdila

Tuzno je sto smo previse glupi i mladi pa smo ispustili bar 5 dobijenih utakmica i svaku neizvesnu zavrsnicu smo izgubili...osim protv OKC.

Comment

• JaVale McGee on understanding message Wittman is sending with benching: "I can’t say I do, but I’m sure I’ll figure it out sooner or later."

Ovaj covek je toliko mocan, da reci to ne mogu da opisu.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X