Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa pazi, ja nesto kontam da ce Phoenix Hedo-a prihvatiti samo u paketu sa Anderson-om, drugacije nema teorije. Ako neki igrac Magic-a vredi u ovom trenutku na trzistu, to je onda on. Ali, opet, i on je u izlaznoj godini ugovora, mozda ce zeleti u neku drugu ekipu, mada ne sumnjam da bi ga Suns-i preplatili kako bi ga zadrzali, pricao je Erni o tome, nesto mi se cini da je on jedan od onih kojima je bitnija kinta. Jako tesko ce Orlando ovo izvesti osim ako Steve licno ne zatrazi trade, uvek je bio maksimalno korektan prema menadzmentu, mozda mu izadju u susret. Al' opet, on im je zlatna koka iako ima 38 godina, tako da bi bilo suludo pustiti ga za recimo Hedo-a i Nelson-a. Mnogo opcija zaista, ali jako malo realnih.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Izuzetan clanak, pa koga ne mrzi...

http://www.sportklub.info/forum/thre...l=1#post717015
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• The Warriors are continuing their push to trade for Dwight Howard, according to NBA.com.
        The Warriors know that Howard won't commit to signing an extension with them, but they apparently don't care. They are probably dangling the likes of Monta Ellis, Klay Thompson, Ekpe Udoh and others. It's a huge risk as Howard still lists only the Nets, Lakers and Mavs as teams he wants to play for long-term. Howard is expected to have a sitdown with the Magic brass on Thursday.

Comment

• Citam sad ovaj poslednji clanak sto je Monta postavio i pitam se, da li je stvarno moguce da bi Portland trejdovao Batum-a pre Wallace-a!?
          sigpic

Comment

• Nekako mi se cini da ovi iz Portland-a ne cene dovoljno Batum-a koji je po meni jedna igracina ako im ode videce koju su gresku napravili.......

Comment

• RIP se veceras zagreva pred utakmicu, ukoliko sve prodje ok, igrace protiv Hornetsa.
              Originally posted by Brajkula
              Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Sta bi ovom Bromanu pa dade 71 poen http://www.mondo.rs/s235649/Sport/Ko..._Minesote.html
                sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• NBA League Pass besplatan u narednih 7 dana !
                  Originally posted by Brajkula
                  Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• NBA source notes probably most sensible GSW trade is Ellis for Luol Deng & a few people on both teams like it. But Bulls won't do it.

Ovo bi bio toliko glup trade, da nema dalje.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by MakiVW View Post
                      NBA League Pass besplatan u narednih 7 dana !
                      Jel cemo morati ponovo da pravimo account, ili mozemo na onaj prethodni stari da gledamo ???

Al fala bogu da odmorim oci od stream-ova...
                      sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                      -Jürgen Klopp

Comment

• A zamislite Rose-a i Ellis-a zajedno u ekipi al bi bila otimacaina oko lopte,ali nema od toga nista..............
                        A i stace nam Deng kad je Monta igracina za njega (sad ce T-Mac da me posalje na lomacu )

Comment

• Necu brate, sta ti je

To je stvar ukusa, ja Monta-u stvarno volim da gledam, ali odbranu, sut, skok i ratnicki duh Luol-a bih dao samo za Batum-a i Dwight-a.
                          sigpic

Comment

• http://www.sportklub.info/oil-nes-ni...va-mvp-trofeja

Comment

• Kakav Batum, mislim dobar je ali Deng je bre igrac, posle James-a i KD-a ja bih njega na trojci uzeo uvek.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                                Kakav Batum, mislim dobar je ali Deng je bre igrac, posle James-a i KD-a ja bih njega na trojci uzeo uvek.
                                Zbog mladosti, skillset-a, atletskih sposobnosti i ratnickog duha koji poseduje kao i Lu. Bukvalno jedina trojka, s obzirom da KD i Lebron nisu bas najbolji fit za Rose-a.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X