Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mogu li veceras Boston i mrtvi Njujork do pobeda?????

Comment

• Originally posted by rondo View Post
      Mogu li veceras Boston i mrtvi Njujork do pobeda?????
      boston bez ronda, doolinga i wilcoxa a ny je ny... missim da je sve receno

Comment

• Znaci da se preskacu nocas obe?? o.O

Comment

• Bucks-i jos nisu pobedili u gostima...ako vam to nesto znaci

Comment

• Originally posted by rondo View Post
            Znaci da se preskacu nocas obe?? o.O
            ja sam preskocio, sto opet ne znaci da ne mogu da pobede, svakom po volji sta ce da odigra ;)

Originally posted by Ljuba90 View Post
            Bucks-i jos nisu pobedili u gostima...ako vam to nesto znaci
            znaci sad je pravo vreme za prvu pobedu

Comment

• To znaci da ce Baksi izgubiti sa hendikepom.
              Memfis upa u formu, trebalo bi da dobije nocas, a Portlandu se vracaju Kembi i Batum za veceras tako da je to sigurna pobjeda.

EDIT: Ici ce jedan singl na GSW, previse su ih potcijenili.
              Last edited by Reise; 20-01-12, 16:00.
              sigpic

Comment

• jel igra Derek nocas?

Comment

• Originally posted by Dwid View Post
                  jel igra Derek nocas?
                  game-time decision je...

Comment

• Originally posted by Dwid View Post
                    jel igra Derek nocas?
                    Igra Fiser 100%.
                    sigpic

Comment

• Ja kontam Bulls-e (sa ili bez Rose-a, whatever), Denver i Boston full stakes, al' mrzi me da idem do Mozzart-a opasno.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Takodje, Jax je out za veceras, suspendovali ga Bucks-i jer je propustio jutarnji shootaround. Mada ne verujem da ni to NY-u predstavlja preveliki problem da izgube od Bucks-a.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta igrati za nocas osim Njuorka??

Comment

• Portland i Denver.
                            sigpic

Comment

• Sigurice za danas Portland i San Antonio, moze i komotno u dodatnom. A sigurica tiket mi je Portland, San Antionio i Djox 9- I set. Nije lose 2,6. Trazio sam jos nesto da dodam, ali predosecao sam da cu da userem stvar. Orlando sam hteo da odigram, ali sam ih izbacio na kraju.

Comment

• Hedo i debeli su sigurno out, verovatno i J-Rich.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X