Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ma znam, gledao ih 3-4 puta, protiv Bostona i ono kad su dali smesan broj poena na kraju, diskutovali smo tada i na topicu za live pracenje, nema tu nikakve hemije, Dwighta boli ona stvar, Nelsona nema nigde, meni i Van Gundy ne uliva neko poverenje, ne gine im veliko spremanje. Idem ja u krevet, pa sutra na miru u HD-u da vidim jel mi proso singl
    sigpic

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
      jas odigrao sing na horlando i spurse i jedan tiketic, bar jedan sing da prodje i u plusu sam 10e(a ako bi sve proslo, 200e) is is sotono
      na kraju samo 10e profita... horlanda me zajebao u singlu a ako portland i dallas pobede onda me je samo holrando sjebao i na tiketu za 13k...

Comment

• Meni prodje Minnesota, idemo dalje...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• U Balkanbet-u : Chitown 2&< , Miami over 99.5 , OKC under 100.5 na 500 dodje 3.500, ko secer <3

Comment

• Sinoc me prodase samo Portland (vodili 40 minuta i jos mogli na kraju da preokrenu lagano) i Orlando (da su se trunku vise trudili, pobeda sa pola gasa), al' dobro, lepo vece u svakom slucaju. Hvala bookmaker-ima na poklon kvotama, tesko ce se ovako nesto desiti skoro.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Da je i Milovki dosao manje bio bih dobar 90 jura cisto. Al nije ni ovako lose.

Comment

• Veceras Boston, high stakes.
                sigpic

Comment

• Ja jos na poluvremenu snimka ugasio , kvota 2-2 bila 2.7 u Meridianu
                  sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Veceras Boston, high stakes.
                    hm, mislis?
                    boston bez ronda, doolinga, bradleya i o`neala.. ko ce im sada uopste igrati pleja? kuci su imali vise nego dobre procente suta a uspeli su da izgube od cavsa... missim ne kazem da su cavsi favoriti, al bas mi ovo i ne deluje da je za high stakes... aj dont nou...

Comment

• Avery i JO igraju.
                      sigpic

Comment

Avery i JO igraju.
                        ondak ovi nisu apdejtovali... a ko je jo?

Comment

• Jermaine O'Neal
                          sigpic

Comment

Jermaine O'Neal

jedan za mene

Comment

• mogu li bullsi do pobede bez ripa i dunga?
                              dojmi mi se i indiana, ne volim nesto da igram na minny kad su favoriti...
                              sta vi kazete?

Comment

• Veceras pogibenije kao prekuce, mnogo lepih kvota, mnogo mogucnosti. Red je da Philadelphia padne.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X