This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Put your hands up for Detroit!
    Singl na njih sam odigra. Nadam se da ce Monro da ima MVP partiju.
    sigpic

Comment

• sarlot - nju jork 2
      nju orleans - lal 2
      indijana - portland 1
      boston - minesota 1
      atlanta - denver 1

na drugom tiketu sa jos nekim tekmama imam san antonio i jutu
      valjda ubodemo nesto veceras

Comment

• Wow sta mi pocini Charlotte, nisu sutnuli na kos zadnja 2 minuta uopste... Jebem ti sve ti jebem
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Imali su dobijenu tekmu, a oni aut posle tajmauta ne znaju da izvedu. Jos NY bez Mela...

Comment

• Ma NY je bio bez Mela zadnjih minut i po, a ja stvarno mislim da Charlotte nije sutnuo na kos zadnjih preko 2 minuta. Imali su dobijen mec, al' sam ja igrao, pa su morali da ga izgube.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gledao sam, jbg. kad nece-nece...

Comment

• I, sta reci za Denver posle toga...
                sigpic

Comment

• Originally posted by Skrillex View Post
                  sarlot - nju jork 2
                  nju orleans - lal 2
                  indijana - portland 1
                  boston - minesota 1
                  atlanta - denver 1

na drugom tiketu sa jos nekim tekmama imam san antonio i jutu
                  valjda ubodemo nesto veceras
                  Svaka cast matori, bar je tebe islo. Koliko si uzeo bagri?
                  sigpic

Comment

• EVO KEÅ AAAAAAAA AJMOOOO DVESTA EURICA KAKAV TIKET SAM SASTAVIO

ncmj3c.jpg

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Svaka cast matori, bar je tebe islo. Koliko si uzeo bagri?
                      To ti je maler, kad pogodis sve ove parove onda ne uplatis mnogo i oni dodju, a kad si siguran u nesto, onda dodje neko iznenadjenje i puknes sve. Blizu 3 i po za prvi, a na drugom me oborila mrtva barselona za 5.
                      Last edited by Skrillex; 06-12-12, 14:59.

Comment

• Veceras mislim da Majami dobija sigurno, a probao bih i dvojku na Mavericks-e.

Comment

• Jel moze neko da mi kaze neki sajt za statistiku timova - skor u ligi, poeni prosecno po cetvrtinama i slicne gluposti
                          It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Originally posted by RRondo9 View Post
                            Cleveland bi mogao konacno da dodje, Knicksi s hendikepom, Boston se naravno preskace, Detroit je dosta jak kuci...

Ima svasta.
                            Kadar nevera.

Za veceras Knicksi i Dallas. Znate sta vam je ciniti. ;-)

EDIT: Miami i Dallas.
                            Last edited by Rondo9; 06-12-12, 21:38.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by prskaj View Post
                              Jel moze neko da mi kaze neki sajt za statistiku timova - skor u ligi, poeni prosecno po cetvrtinama i slicne gluposti
                              Ja se sluzim oficijalnim sajtom, sa leve strane imas da biras kategorije koje ti odgovaraju

http://www.nba.com/standings/team_re...w_Std_Cnf.html

Comment

• Zasto ovlika kvota na Bulse? Da se nije jos neko povrijedio?
                                sigpic

Comment

Working...
                                X