This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• http://www.alo.rs/sport/45116/Karmon...ze_na_Marakanu

Ja sam cuo da ce odjeknuti i cetvrta i peta, stizu Iniesta i Xavi u paketu!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      http://www.alo.rs/sport/45116/Karmon...ze_na_Marakanu

Brate, hocu i ja malo onoga sto ovi puse
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Izvinjainite za dupli, ali ova lepota to zasluzuje.

Kada bismo bar jedan mec odigrali u ovom sastavu... Nije me briga i da puknemo 5:0.

Comment

http://www.alo.rs/sport/45116/Karmon...ze_na_Marakanu

sto bi se reklo, kupuju su na trafici ali nisu novine

Comment

• Kaludjerovic ide u Juznu Koreju, Sokrat i Kadu u Kinu, Reljic ide u Rad ili Borac (verovatno za otpis dela duga, posao (uvala) veka), Kovacevic, Savio i Jeremic raskinuli ugovore.

Prelazni rok odradjen na vreme sto se tice dolazaka, puno mladih i talentovanih igraca, skart polako uvaljujemo ili teramo. Cekaj da li je ovo Zvezda uopste

Comment

• Jos samo ovaj paket iz Barselone, cujem da se Iniesta necka, hoce Ferrari-a, a nasi mu daju samo Porsche-a i ne popustaju...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jos samo ovaj paket iz Barselone, cujem da se Iniesta necka, hoce Ferrari-a, a nasi mu daju samo Porsche-a i ne popustaju...
                Uletece tu Vladan sa svojim Lambordzinijem, ipak je on pravi Delija

Comment

• Ne radi mi RSB pa ne mogu da proverim,jel stvarno Stevica ide/otisao kod Stojica?
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• sretan rodjendan robi i da osvojimo ove godine duplu krunu i udjemo u evropu!

Comment

• lekic ga dade barsi! pantela neverue a stankela koma

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                        lekic ga dade barsi! pantela neverue a stankela koma

ofsajd? u stilu pipa inzagija? rukom? (ne)srećno ga pogodila lopta u koleno? KAKO???
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Leka Toni!
                          sigpic

Comment

• Sad ce da uzmemo 500 000 od Osasune! Mada ja bi vise voleo da se vrati Lekic,nekako sam ga zgotivio posle Dinama,ne mogu da ga psujem i mrzim.
                            СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Originally posted by Bendtner View Post
                              Sad ce da uzmemo 500 000 od Osasune! Mada ja bi vise voleo da se vrati Lekic,nekako sam ga zgotivio posle Dinama,ne mogu da ga psujem i mrzim.
                              Ne, ne, ne, samo to ne, nikako i ni u ludilu. Ako je Kaludjerovic koji je 10 puta pokretljiviji od Lekica potpuno neupotrebljiv u Robijevom sistemu, sa ovim bi pocupali i ono malo kose sto je ostalo. Ne prizivaj nesrecu molim te. Imamo sasvim dovoljno napadaca. Pre bi uzeo i 50 000 za njega nego ga gledao opet.
                              Last edited by Nebojsa; 13-01-12, 10:29.

Comment

• http://crvenazvezdafk.com/hiljadu-lj...c1-content.htm

4 godine,1 trofej,neigranje u Ligi Evrope i Ligi Sampiona,najverovatnije i 5 godina bez titule,trenutno -10 na tabeli,mnogi izgubljeni derbiji,a 1000 ljudi na prvom treningu,pa gde to ima? Ali bukvalno NIKO ZVEZDO NEMA TO STO IMAS TI !!!
                                СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

Working...
                                X