• kad je zreb?

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
        kad je zreb?
        U pola dva, valjda.

Comment

• Ostavite link za zreb
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Ostavite link za zreb
            http://www.uefa.com/uefaeuropaleague...aws/index.html

Udji u lapo 2 ovde.
            sigpic

Comment

• Dobijate Omoniju 100%, imam osecaj
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                Dobijate Omoniju 100%, imam osecaj
                is sotono, ti su duplo jaci od aela!
                valja izbeci omoniju, slovan/videoton i turke, a sa nekim od onih preostalih cemo da se koljemo

Comment

• Sta ima veze , igramo mi pre vas na Kipru , taman vam prenesemo kakva je temperatura ;)
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• neka fala, vruce je nama i bez kipra

Comment

• Limasol i Nikozija su na 70km , mi igramo u Sredu recimo u gostima , vi u cetvrtak , jos treba da se zarati na Kipru

Comment

• Kakvo je govno ovaj stream bagro mafijaska mamu vam jebem.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bem ti stream,na svake 3 sekunde prekida
                          sigpic
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• http://www.coolsport.tv/stream8.php

nikako ne prekida bar ne jos

edit : prekinu

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                              http://www.coolsport.tv/stream8.php

nikako ne prekida bar ne jos

edit : prekinu

Surova dominacija.

Comment

• Ovi glodari se vise interesuju za zvezdu nego za njihov klub

Comment

Working...
                                X