• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ljuba90 View Post
    Zove se Eli

Tako mi se zvala vila na moru
    On je Ilija Gromovnik

Ne bez zezanja, njgovo pravo ime je Ilija, ali su ga Australijanci prisvojili dobio je drzavljanstvo na ime Eli.

Originally posted by Indigo View Post
    Samo jedno pitanje posto ovo nisam ispratio uopste...
    Molim vas nemojte mi reci da smo i ovog nasli na YT?
    Dolazi an Simunicevu preporuku Robiju, uz proveru od jos nekoliko ljudi u Australiji. Valja. Nije Van Basten, ali valja.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Babalj i Branko Boskovic

Comment

• Da prepisemo malo od kolega forumasa iz susednog tabora Nebojsa ako je Ilija Gromovnik onda imamo pravu rakiju za njega. Nek' nam je ziv i zdrav sa sve Boskovic Brankom

Da se prekrstimo pa da nazdravimo!
        sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• http://www.redstarbelgrade.info/fudb...i-detalji.html

Ilija ubica!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• http://www.mondo.rs/s247618/Sport/Fu...-_Ostajem.html

Nije valjda laz..
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Stize Nery Castillo!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Znaci to je ta bomba

Comment

• Zajebavam se bre, kakav Nery Castillo, to je na toliko dalekom stapu da je realnije da cemo dovesti Dragutinovica.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Zajebavam se bre, kakav Nery Castillo, to je na toliko dalekom stapu da je realnije da cemo dovesti Dragutinovica.
                    Znam brate, skontao odmah, tome i Ne potcenjuj me jbt...

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                      Znam brate, skontao odmah, tome i Ne potcenjuj me jbt...
                      Znam da si ti skontao, ali koliko znam nisi jedini clan foruma.
                      sigpic

Comment

• Legao bi nam Neri kao kec na 11, samo da je u prihvatljivoj formi. S obzirom da je Mocart objavio kontam da ima bar necega. To i pokazuje da nismo bas u toliko neizdrzivom finansijskom glibu. Ili da neko odlazi.

A i Selektor dozvoljava da se o njemu prica na temi o prelaznom roku, to vec nesto znaci sta god on pricao
                        Last edited by Nebojsa; 12-06-12, 19:19.

Comment

• Ne, prica zaista postoji. Ako bude raskinuo ugovor sa Aris-om, tek onda postoji prava mogucnost da ga dovedemo, ali je kao sto rekoh, sve to jako daleko. Ne znam samo sta je Perica u celoj toj prici.
                          sigpic

Comment

Zajebavam se bre, kakav Nery Castillo, to je na toliko dalekom stapu da je realnije da cemo dovesti Dragutinovica.
                            drago je u penziji vec vise od 2 godine, tako da ne vidim sto bi njega dovodili
                            a jel to ono pojacanje sto je selektor najavljivao jos pre 3 dana?

Comment

• Ne znam zasto, ali dobih iznenada zelju da napisem ovo...

DUSKO TOSIC!!!
                              sigpic

Comment

Ne znam zasto, ali dobih iznenada zelju da napisem ovo...

DUSKO TOSIC!!!
                                Verovatno si slušao novi Karleušin singl...
                                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X