X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ali Reljic i Binic su tu
    СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Sta cemo kada su pod ugovorom a nikome ne mozemo da ih uvaljamo. Ceka ih verovatno ista sudbina. Ocekujem od Robija 20+3 sastav na kraju ovih priprema, eventualno jos kojeg igraca da bude u kombinacijama za kup. Sve preko je luksuziranje. Ovaj prelazni rok je i predvidjen za ovakve radnje, skracivanje rostera i odrzavanje kostura ekipe. Zato i ne treba verovati u neka bombasticna pojacanja.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ja ocekujem jos jednog extra klinca i jednog vrhunskog igraca za vezni red/krilne pozicije i to je to.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Ja ocekujem jos jednog extra klinca i jednog vrhunskog igraca za vezni red/krilne pozicije i to je to.
          Puska ako tako bude.

Prvi utisci o Babalju su jako pozitivni. Ako se ispostavi da je ono sto smo trazili 100 godina, opasan napadac, kacim Simunicevu sliku na avatar, svega mi

Comment

• "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Na treninzima Zvezde postoji pravilo, koje stariji dobro znaju -"ne zaleći se na Robija kada se igra ševa". Visokom novajliji Eliju Babalju to niko nije rekao, pa je dobio kroz noge, kao nekada rivali Prosinečkog...

http://www.mondo.rs/tg6386/Foto/Gde_si_posao_Eli.html
              sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Badajoz 1971 Trofej Iberico Fnl CRVENA ZVEZDA - REAL MADRID 2:1
                Beograd 1972 Prijateljska CRVENA ZVEZDA - REAL MADRID 4:1
                Madrid 1975 KPK 1/4 REAL MADRID - CRVENA ZVEZDA 2:0
                Beograd 1975 KPK 1/4 CRVENA ZVEZDA - REAL MADRID 2:0 (penalima 6:5)
                Beograd 1987 KES 1/4 CRVENA ZVEZDA - REAL MADRID 4:2
                Madrid 1987 KES 1/4 REAL MADRID - CRVENA ZVEZDA 2:0
                Madrid 1999 Prijateljska REAL MADRID - CRVENA ZVEZDA 2:1

Naletoh slucajno na ovo, sve nase utakmice sa Real-om kroz istoriju. Prosto mi se place kad vidim gde smo bili, a gde smo sad.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nadam se da cemo jos jednom tako dominirati evropom i svetom... Ali tesko :/.
                  sigpic

Joking around is part of my personality, just who I am. Novak Djokovic

Yesterday i was clever, so i wanted to change the world. Today i`m wise, so i`m changing myself.

Without error there can be no brilliancy.

Comment

• Hocemo, kad u Srbiji otkriju nalazista nafte.
                    sigpic

Comment

• <3

Comment

• Bolje Roberta kao igraca da ste uzeli 100%, samo kad bi pripreme prosao bio bi 2x bolji od svih njih u vezi.
                        sigpic

Comment

• http://www.redstarbelgrade.info/fudb...-treninge.html

Upamtite ovog decka, najbolji mladi igrac u Zvezdi. Samo da sve ide po planu, dobijamo reprezentativca.

Comment

• http://www.redstarbelgrade.info/fudb...-4-godine.html

Ne znam zasto ali imam neki dobar osecaj u vezi ovog igraca. Prvi pravi golgeter u Zvezdi posle Zigare.
                            СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Mislim da nisam upoznao coveka koji nema takvo misljenje o Iliji, prosto samom pojavom uliva ogromno samopouzdanje.
                              sigpic

Comment

• Opet u novembru derbi na Marakani i opet zadnje kolo sa Vojvodinom.Prvo kolo u Ivanjici
                                sigpic
                                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Working...
                                X