Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ljudi koliko lji je ozbiljno ovo o suspenziji iz evropskih takmicenja samo bi nam jos to trebalo prava katastrofa

Comment

• Koliko ja znam Djole je odradio veliki posao u petak sto se tice licenci, kad saznam nesto novo javicu.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Uvek se to sredi na kraju za licencu...
        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Cela Evropa duzna i da na kraju mi jedini ne igramo. Ma ajte molim vas..
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Problem je sto se na nekom mora trenirati strogoca, a pogodi ko je idealan za to?
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Zbog ovoga danas jedva govorim, al' vredelo je fala Bogu. Sve jace i jace ide, tako da pogledajte do kraja, nesto neverovatno.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• sutra nam kroje kapu
                http://www.redstarbelgrade.info/fudb...a-licencu.html

Comment

• Kapa nam je vec iskrojena samo treba da nam kazu kako.

Comment

• http://www.redstarbelgrade.info/fudb...a-izvesna.html

Duvajte ga dusmani!!!
                    sigpic

Comment

• Pa normalno. Koliko god da duguje duguje se i zvezdi. Mi smo prodali Smiljanica kao super talenta za skoro 3 miliona kurac palac a oni nam vratili posle 4 godine konjinu i nisu platili nista. Niko to u uefi ne pominje. I hiljadu takvih slucajeva na obe strane.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                        Pa normalno. Koliko god da duguje duguje se i zvezdi. Mi smo prodali Smiljanica kao super talenta za skoro 3 miliona kurac palac a oni nam vratili posle 4 godine konjinu i nisu platili nista. Niko to u uefi ne pominje. I hiljadu takvih slucajeva na obe strane.
                        Nama se valjda duguje 2.7 miliona, i to bez Parkera i jos nekih slucajeva koji jos nisu reseni. Ali opet, ne bih ja iskljucio da ce pre ili kasnije na klubovima kao sto smo mi ili vi trenirati strogocu.

Comment

• dobro je ja sam mislio da ce se na nas istresti kao i svaki put normalno da nece na bogatima njih niko i ne pita za dugove

Comment

• Sramota je to sto mi potrazujemo 3 puta vise nego sto dugujemo + nisu ni stigle na red tuzbe vezane za Parker-a i Castillo-a. Neka jedu govna, samo da nas pogleda Bog i da budemo nosioci na zrebu.
                            sigpic

Comment

• Naravno da ih nece izbaciti,samo ovi ce uzeti 200-300k eura,kazne,treba puniti kasu UEfE.
                              sigpic
                              Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Sramota je to sto mi potrazujemo 3 puta vise nego sto dugujemo + nisu ni stigle na red tuzbe vezane za Parker-a i Castillo-a. Neka jedu govna, samo da nas pogleda Bog i da budemo nosioci na zrebu.
                                za trece kolo cemo verovatno biti , ali za cetvrto tesko

Comment

Working...
                                X