This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Mexico je ocajan, greota sto su morali da igraju ono sranje od Gold Cup-a inace bismo sad gledali strasan fudbal. Barrera, Guardado, Gio i Chicharito u istoj ekipi su prava masina.
    Da je Meksiko dosao sa prvim timom cenim da bi bili najozbiljniji kandidati za osvajanje. Ovako i pored ovog gola koji ni sami nisu svesni kako su ga dali, mislim da nemaju sta da traze na ovom prvenstvu, i pognoziram da nece proci grupu.

Cile igra sasvim solidan fudbal, prijatno sam iznenadjen i kontam da ce im metnuti dva komada u drugom pol

P.S. Dos Santos

P.S.2 E jes mu sela na volej, al zato Dzabulani leti ko balonjara
    Last edited by lenjivac; 05-07-11, 02:52.

Comment

• U sunce ti jebem!

sigpic

Comment

• Suazo vec promasio dve stopostotne... A, Ponce u stilu Xavi-a.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nece gol cileanskog Ronalda.

Al kakav sad pritisak Cilea,Medel i Vidal im ne daju da predju pola,sve seku.
          sigpic

Comment

• Sa njima dvojicom kao DM-ovima nema sanse da protivnik iznese loptu i napravi kontru.

Bukvalno kao dva pitbula.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Al nisu klasicni kostolomci,imaju i pas a i donose ekipi strasnu energiju.

Izadje Besezur,neprimetan danas.

Ajmo Borgi bre ubacuj Valdiviu!
              sigpic

Comment

• Naravno da nisu, jako kvalitetni i kompletni igraci!

Btw, Chile bezidejno kao Urugvaj danas, mada ruku na srce i Meksikanci se zabunkerisali kao Real protiv Barselone.
                sigpic

Comment

• Nekad je ove lopte najbolje plasirao Anri,nije Vidal ta klasa
                  sigpic

Comment

• Evo uvalise ga

Pa-Pa-Pa-Pa-Pa-Pa-Pa-Paredeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

Kakav car jbt,mogao bi Gojko malo da slusa ove,mozda nauci nesto o energiji tokom prenosa.
                    sigpic

Comment

• I jos ce jedan
                      On se dere i kad je lopta 30 metara od gola
                      sigpic

Comment

• Bio bi red da vidimo bar jedan 3+ majku mu...
                        sigpic

Comment

• Originally posted by S-Nash View Post
                          Evo uvalise ga

Pa-Pa-Pa-Pa-Pa-Pa-Pa-Paredeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

Kakav car jbt,mogao bi Gojko malo da slusa ove,mozda nauci nesto o energiji tokom prenosa.
                          Znao je i Gojko da se dere,zna se kad,samo nema prilika sad puno Ali imace od ove sezone

Posteno,zasluzili su da dobiju ovo i nadam se da ce uvaliti jos jedan do kraja
                          sigpic
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ma znam Vlajko ali stvarno imaju carske komentare kad padne gol.

A i bolje oni nego Gojko ili Kovinjalo.

Ako udje Horhe Zidan Valdivia,bice i 3+!
                            sigpic

Comment

• Evo vam 3+
                              sigpic
                              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Goooolazzzzzzzzzzzzzzoooooooooooooooooooooooooo
                                sigpic

Comment

Working...
                                X