Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Fenomenalan pas Medel-a cini mi se, ali katastrofalna zavrsnica Sanchez-a.

EDIT: Da, Jorge je zver!!!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako se izblamirao Sancez

Nego jeste videli ko mu je dao loptu,meni se cini da je Mati ali nisam siguran.Izvanredan pas,Cavi bi mu pozavideo!
      sigpic

Comment

• Ajmo Chile bree.... kako me uvek razocara ovaj Urugvaj sto li navijam za njih
        There's something wrong with me chemically
        Something wrong with me inherently
        The wrong mix in the wrong genes
        I reached the wrong ends by the wrong means
        It was the wrong plan
        In the wrong hands
        With the wrong theory for the wrong man
        The wrong lies, on the wrong vibes
        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Mati ili Medel, nisam siguran jer su mi argentinski komentatori koji parlaju 300 na sat, razumem svako peto prezime.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Medel cini mi se ;)
            Kakav prvi korak ima Djo
            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Mati ili Medel, nisam siguran jer su mi argentinski komentatori koji parlaju 300 na sat, razumem svako peto prezime.
              Sto se toga tice su uzas ali neverovatna je energija i euforija.

Pa jedan od njih,jbg jos su brojevi 14 i 17 a pozicija je takva da se tesko moglo videti.
              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Mati ili Medel, nisam siguran jer su mi argentinski komentatori koji parlaju 300 na sat, razumem svako peto prezime.
                Ako gledas na YT-u imas opciju da promenis jezik, al` posto vidim da gledas sapunice verujem da ti spanski nije problem.
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Hahahahaha, ne da sam fan sapunica, nemas pojma!

Ma gledam na ovom Veetle-u sto je postavio caniggia, volim ove lude cigane sto se deru, mislim da bih se drugacije uspavao.
                  sigpic

Comment

• Al ja ne mogu da verujem da su ovi iz Barse oterali Dos Santosa koji je milion puta veci talenat od Pedra da bi ovaj cigan sto se valja igrao.Mada kad imas Mesija,Cavija i Iniestu,onda mogu i Pedro i Buskec da igraju.
                    sigpic

Comment

• Ja mislim da se Cileanci useru kad god Gio primi loptu.
                      sigpic

Comment

• Potez vise...
                        Poludjeh od ovog komentatora
                        sigpic

Comment

• Puko mi stream
                          sigpic

Comment

• Pa za sta zuti majku mu?
                            sigpic

Comment

• Evo ga nazad hvala bogu.Jbt ovi su stvarno ludaci,pa neki komentatori za gol ne reaguju kao ovi za promasen slobodni.
                              sigpic

Comment

• Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa kakav pokusaj i kakva reakcija
                                On odbrojava kao da lansira raketu prije slobodnog.Au naopako
                                sigpic

Comment

Working...
                                X