Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• The Cleveland Cavaliers have amnestied Baron Davis
    Da vidimo gde ce drugi osakaceni dedica.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
      Meni se razlikuje ocigledno od vecine misljenje ali dobro. Paul je sa onakvim osakacenim Hornetsima igrao egal sa LAL mislim da ce sa ovom ekipom igrati polufinale zapada. Mozda ode i u finale zavisi da li ce se sresti sa OKC.
      Slicno razmisljamo

@ Mogao bi Baron u Minesotu

Comment

• Како где? Па у Клиперсе или Минесоту, фали им плејмејкери.

Едит: предухитрио ме Љуба.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
          Meni se razlikuje ocigledno od vecine misljenje ali dobro. Paul je sa onakvim osakacenim Hornetsima igrao egal sa LAL mislim da ce sa ovom ekipom igrati polufinale zapada. Mozda ode i u finale zavisi da li ce se sresti sa OKC.
          Ja mislim da su oni sa ovakvim timom egal sa San Antoniom. Jaci su OKC, LAL, Dallas. Memphis je po meni precenjena ekipa i mislim da oni nece zavrsiti iznad 6-og mesta u regularnom delu, a nema sanse da u PO ponove ucinak iz prethodne sezone

P.S. Sad ce Baron i Iverson u Minesotu, imaju sve mlade plejeve, trebaju im neki veterani da ih uce

Comment

• Hahahahaha, sto volim kad se prime Kahn sale na forumu...

treykerby: Really look forward to the innovative ways Vinny Del Negro has Chris Paul dribble at the top of the key every single play.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Taj covek nije zasluzio da trenira takve plejmejkere...

Otvoricemo temu "Kahn jokes"

Comment

• New York ce po ranijim izvestajima juriti Baron-a ako postane slobodan agent, ali prica se zadnjih dana da ima nekih mnogo gadnih problema sa ledjima, mada nije to nista potvrdjeno zvanicno.

Derrick, dete u telu momka od 23 godine...

DRose on Rip: "I know my assists will go up." #Bulls
                sigpic

Comment

• Perkins smrsao 14.5 kg
                  sigpic

Comment

• Gledali neko sada na NBA.com uzivo otvoreni trenig Bucksa? i dobra noc svima!

Comment

• Originally posted by papekings View Post
                      Gledali neko sada na NBA.com uzivo otvoreni trenig Bucksa? i dobra noc svima!
                      Da gledam Drew-a mocnog Gooden-a i Carlos-a ciglu Delfino-a... Naravno, daj link.
                      sigpic

Comment

• The Clippers currently have 4 point guards better than any of the Lakers point guards lol.

Comment

• http://www.nba.com/live1/#?ls=iref:nbahpt2

Comment

• Originally posted by papekings View Post

NBA Basketball!!!

EDIT: Jbg, zavrsi se...

Rip in the building at the Berto Center
                            sigpic

Comment

• Milvoki i nije nesto preterano zanimljiv ali ima tu lepih imena,bce u borbi za doigravanje sigurno,gledam Stiven Jackson gubi vreme sa njima!

Comment

• Delfino je ubada 100%.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X