Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odlicno malo lepih vest na vidiku!

Comment

• Ima nade,ima nade

Jel veceras novi sastanak?

Comment

• Jasta, u 8 pocinje.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Po nasem? Znaci bice gotovo sutra oko 9 ujutru

Comment

• Malopre je na B92 zvanično objavljeno, citiram: "Da se lockout u NBA ligi bliži kraju i da je to loše po Partizan jer će Peković ubrzo morati da se vrati u SAD."
            Da li oni to znaju nešto više od nas?

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• 100%, sad ce i Sportal da objavi od ekskluzivnog izvestaca sa lica mesta.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                100%, sad ce i Sportal da objavi od ekskluzivnog izvestaca sa lica mesta.

Mislim, odakle skupljaju takve informacije, pardon, dezinformacije?
                Last edited by Branislav; 27-10-11, 18:36.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

• Ma tumace novinari kako im odgovara, sramotno je kako izvestavaju ljude o mnogim stvarima iz inostranstva, posebno preko bare...
                  sigpic

Comment

• Najvise informacija koje procitate na tim raspalim portalima dolaze sa raznoraznih foruma...novinare mrzi da istrazuju,onda odu na neki forum i sklope neku sliku,koja je skoro uvek daleko od istine.

Comment

• Nas onda Boga mi niko ne cita.
                      sigpic

Comment

Nas onda Boga mi niko ne cita.
                        Svi citaju b92 forum

Jel poceo sastanak?

Aj Boze pomozi

Comment

• Valjda je, veceras ce glavni utisak da bude ko je pojeo zadnju porciju kineske hrane u 21. satu sastanka.
                          sigpic

Comment

• Signs of labor optimism: Team execs cancelling scouting trips, preparing for free agency. Agents quietly reaching out to teams on players.

Resili su da okoncaju ovaj nonsense. Samo mi nije jasno zasto to nisu uradili odmah.
                            sigpic

Comment

Resili su da okoncaju ovaj nonsense. Samo mi nije jasno zasto to nisu uradili odmah.
                              Zato sto je to Amerika, moraju da prave cirkus od svega.

Ajde lepo da rese to u narednih par dana, pa onda da krene ludnica sa free agency. Samo ne znam dal se krse pravila ako igraci pregovaraju sa timovima dok jos nije u potpunosti napisan novi CBA (ono sto kazu da ce trebati 2-3 nedelje)?

Comment

Zato sto su idioti...ovo je dobra stvar i dobar znak

Comment

Working...
                                X