Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Svi NBA igraci ce morati da ostanu u Kini do sredine februara,pa i K-Mart.

Inace,siguran sam da ce Faried bez problema biti startni PF za Nuggetse. Covek je juce pokazao da nije samo skakac.

Harrington je rupa

Comment

• Ne mora K-Mart da ostane ako ga ovi otpuste sto ce se verovatno i desiti.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Ne mora K-Mart da ostane ako ga ovi otpuste sto ce se verovatno i desiti.
        As part of agreement, Martin must honor China Basketball Association rules, wait until end of team's season for return to NBA, sources said.
        Xinjiang plays regular season through mid-Feb., and likely will make playoffs. Martin can't get letter of clearance for NBA until it's over.
        Martin's buyout will set the precedent for JR Smith, Wilson Chandler, Aaron Brooks in China: None will play in NBA until CBA season is over.
        Jebem li ga...

Comment

• Nadje Houston centra, opet ce Thabeet da greje klupu.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Nadje Houston centra, opet ce Thabeet da greje klupu.
            Umesto da mu daju sansu, cim to ima preko 7 ft to ne moze mnogo da ne valja. Samo su sebi unazadili rebuild.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Svi NBA igraci ce morati da ostanu u Kini do sredine februara,pa i K-Mart.

Inace,siguran sam da ce Faried bez problema biti startni PF za Nuggetse. Covek je juce pokazao da nije samo skakac.

Harrington je rupa

Ne znam, meni Faried lici na klasicnog hustlera, sumnjam da poseduje nekakav ofanzivni arsenal.

Comment

• Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
                Ne znam, meni Faried lici na klasicnog hustlera, sumnjam da poseduje nekakav ofanzivni arsenal.

Isti Judonis ali isti!

Comment

• Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
                  Ma normalno da ne poseduje,ali moze da ubaci 7,8 poena bez problema. Na to dodas 10+ skokova,fantasticnu odbranu i bacanje za svaku loptu i dobijes sasvim respektabilnog rookie-a.

Comment

• Chuck Hayes cleared to play
                    Dobro je...

P.S.

DeShawn Stevenson agrees to 1-year pact with Nets. The deal will pay him $2.5M for the season, source tells Y!
                    A Lopez ce odsustvovati do pocetka februara

Comment

• A Lopez ce odsustvovati do pocetka februara
                      Ogroman kiks, sad im Superman treba ko leba... Smislice neki deal, pa nece Petro da im igra centra do februara...
                      sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                      -Jürgen Klopp

Comment

• Kako da smisle deal bez Lopeza?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                          Kako da smisle deal bez Lopeza?
                          Ma znam to, mislio sam nekog FA da potpisu ili nesto, cisto da im Petro ne igra centra dok se ovaj ne vrati a on im je i jedini centar u ekipi sada...;)
                          sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                          -Jürgen Klopp

Comment

• Nisam siguran ko je ostao od centara

Comment

• Ima jos rookie Jordan Williams.
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• I sada ako trejduju Dvajta, jedino resenje ostaje LAL. Msm da Orlando nece biti zainteresovan na centra sa polomljnom nogom( Lopez ), ali posto je Bajnam jos gori od Lopeza sa povredama, onda bi Lejkersi verovanto ubacili Gasola u trejd. Ako nista, barem bi se dovodjenjem Dvajta izbeo rebuilding proces.

Comment

Working...
                                X