Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by M-POT View Post
    Jbg,uzasan pocetak sezone za mene Prvo se povuce Shaq,pa onda Brandon Roy i sad Pedja,koga da gledam ove zesone odose mi sve omiljeni igraci
    Istina ima ih vrlo malo, tesko je naci simpaticnog.
    Last edited by LBJmvpFORlife; 19-12-11, 21:34.

Comment

• Imao je ponuda da ostane u ligi, ali kaze da je ispunio sve sto je zeleo i da bi mu dalje igranje samo predstavljalo bespotreban napor.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nisam u temi ali sada citam Baron potpisao za NYK , jao jao kakav tim , ovo mi vuce na Dalas prosle godine , dosta iskustva u timu , mogli bi biti opasni
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Bas lepo, u svojoj poslednjoj sezoni osvojio prsten.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
            Nisam u temi ali sada citam Baron potpisao za NYK , jao jao kakav tim , ovo mi vuce na Dalas prosle godine , dosta iskustva u timu , mogli bi biti opasni
            Dalas je imao dubinu sampionskog tima, Njujork ima dubinu kao Mega Vizura.

Comment

• Peja on retirement: "I have always loved the game and have great respect for it, and I know the time is right to step away."
              More Peja: "I promised myself a long time ago, if it came to the point where my heart and body were not 100% committed, I would step away."

P.S. Braga preokrenula, konacno sam dobio volju da zavrsim post o CP3-u o kojem pricam vec 3 dana, ocekujte ga veceras ako ostane ovakav rezultat.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hvala ti Peja sto sam zbog tebe i kompanije zavoleo ovaj sport. Hvala ti za sjajne igre u repki,titule,zlatne medalje.

Koliko sam se smorio zbog Hayesa,sad su najebali kada Cousins udje u "psycho mode".

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                  Nisam u temi ali sada citam Baron potpisao za NYK , jao jao kakav tim , ovo mi vuce na Dalas prosle godine , dosta iskustva u timu , mogli bi biti opasni
                  Kakvo crno iskustvo kada je vecina igraca ispod 30 godina, ne mogu se porediti sa Dalasom koji je imao samo dva igraca ispod 30 godina?

Cisto da podsetim da ce Dejvis pauzirati 8-10 nedelja i Bibi ce imati vecu minutazy u pocetku, posle Beron preuzima stvar u svoje ruke.

Comment

• http://www.sportklub.info/forum/thre...577#post660577

Nadam se da ce vam se dopasti...
                    sigpic

Comment

• Afflalo potpisao odlican ugovor sa Nuggets-ima!
                      sigpic

Comment

• Sto se tice one vesti, daj boze Let's go Nets!

Comment

• Odavno sam ja pricao da ce on u Netse i drzim se toga...samo bih voleo da to bude odmah,a ne u Martu.

Kakav ce to ludacki combo biti - Williams-Supermen

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                            Odavno sam ja pricao da ce on u Netse i drzim se toga...samo bih voleo da to bude odmah,a ne u Martu.

Kakav ce to ludacki combo biti - Williams-Supermen

prva runda PO

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                              prva runda PO
                              Za pocetak dosta...Sledece godine su contenderi ako ostanu D-Will i Dvajt. Ali da ne prejudiciramo

@Neso, mislim da mora vise timova da bude ukljuceno

Comment

• Ima li nekih ideja cega ce Netsi morati da se odreknu i da li ce biti vise timova ukljuceno (a pretpostavljam da hoce, nema NJ mnogo da ponudi)?
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X