Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Offseason 2011 (opste diskusije, vesti, tracevi, draft i jos mnogo toga...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Majku mu, necu biti kuci kad Rip svecano na Twitter-u bude objavljivao za koga potpisuje za nekih sat i po-dva, hocu da se to isprati maksimalno temeljno, je l' jasno?
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Majku mu, necu biti kuci kad Rip svecano na Twitter-u bude objavljivao za koga potpisuje za nekih sat i po-dva, hocu da se to isprati maksimalno temeljno, je l' jasno?
      Moram u menzu teraj Ljubu.

Comment

• Necu ni ja biti tu,moram na kratko do kafane

A kasnije gledam KKP,tako da

Hoce li danas/veceras CP3 ili Dvajt preci negde? Ne mogu vise da citam o tome...

Comment

• Како да нађем тог Рипа на твитеру ?
          Arise, Serbia!
          You fell asleep long ago,
          And have lain in the dark.
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
            Како да нађем тог Рипа на твитеру ?
            Richard Hamilton brate...

Comment

• А ја ретард месец дана размишљам ко је Рип.
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Orlando has ended trade talks for Dwight Howard, league sources tell Y! Sports.
                Rip has cleared waivers. Sounds like he'll be at #Bulls practice on
                Thursday after 2/$10M deal is finalized.

Jos nista zvanicno, ali KC retko gresi.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Howard u Cikagu Nikako mi se to ne svidja , bolje da je u Lejkerse presao
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                    Howard u Cikagu Nikako mi se to ne svidja , bolje da je u Lejkerse presao
                    O cemu ti pricas?
                    Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

Magic decided to take Dwight Howard off market, ending talks with Nets and the rest of his NBA suitors for now, league sources tell Y!

Comment

Ae brate citaj malo jbt..nemoj lupati.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• E ovo nisam vidio samo sam video Macov post , aaaa , nisam skotnao , on prica o RIP-u ... Ja mislio o Howardu
                          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Magic decided to take Dwight Howard off market, ending talks with Nets and the rest of his NBA suitors for now, league sources tell Y!
                            Znaci ide u martu.

Comment

• znaci fora ko Gasol, Dvajt u martu sa Turkish Airlines za LA...

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                                Znaci ide u martu.
                                Ne znam zasto sam poceo slicno da ocekujem i za Paula.Razvlacice ga bar do januara dok ne nadju budalu koja ce dati 70% tima i prve pikove na sledecih 5 draftova. Tada ce Stern biti zadovoljan.
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X